piątek, 15 maja 2015

Słonik na szczęście !

Dzisiaj otrzymałam od  Adela szyje wylosowanego  słonika .


Na fb przeczytałam pean pochwalny o słoniku Adeli.
Ja też napiszę co mi się w słoniku bardzo podoba
wszywka

szwy

aplikacje
tulony był i cudne aksamitne serce ściągnęło z mojej bluzki kłaczki 

uszy


ogonek

i to wszystko składa sie na cudnego słonika uszytego dla mnie !!!


Nie napisałam jeszcze o cudnych oczach i pięknej kokardce.

Obejrzyjcie inne słoniki uszyte przez Adelę - klikaj tu

DZIĘKUJĘ !!!

6 komentarzy:

  1. Słonik śliczny, na pewno przyniesie szczęście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny słonik i do tego praktyczny - fajny prezent. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prześlicznego słonika;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten słonik ... Gratuluję Ci prezentu ...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie. Szycie słonika dla Ciebie to była przyjemność ale i niezwykłe doświadczenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj taki to na pewno szczęście przyniesie:)

    OdpowiedzUsuń