niedziela, 3 maja 2015

Praktyka czyni mistrza !

Do mistrza mi daleko , ale nawlekanie koralików na igiełke sprawia mi coraz większą przyjemność.
Na ostatnie warsztaty koralikowe zapomniałam zabrać okulary. Poratowała mnie jedna z uczestniczek pożyczając mi swoje, jednak o połowę za słabe okulary. Gdy w domu kończyłam kolczyki , już we własnych okularach , nie byłam zadowolona z tego co zrobiłam. Muszę spróbować szyć nitką przeźroczystą. Dość duża różnica kolorów koralików i moje słabe dociąganie koralików ( robię dosyć luźno ) sprawiła,że w niektórych miejscach bardzo widać nitkę . Podobno może być, ale nie za bardzo mi sie to podoba.

Z resztek koralików zrobiłam malutką gwiazdeczkę .


Sekcja rękodzieła Usteckiego UTW  miała wystawę swoich prac w usteckiej bibliotece .
Gdy szłyśmy ją likwidować zauważyłam w gablocie z informacjami o tej bibliotece śliczne kwiatki szydełkowe.


Te śliczne narcyzy i tulipany zrobiła mama jednej z pracownic biblioteki , pracująca w odwiedzanej przeze mnie usteckiej pasmanterii ;-)

13 komentarzy:

  1. Świetnie macie w tej Ustce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustka jest fajna, dlatego mieszkając prawie 5 lat w Słupsku wciąż do nie wracam .

      Usuń
  2. Gwiazdka jest fantastyczna , nie wiem gdzie ty widzisz te felery .

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, przecież wyszło perfecto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że coraz więcej talentów w sobie rozwijasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna gwiazdka jak dla mnie to już jest mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gwiazdeczka cudaśna... Basieńko... ja to do koralików musiałabym chyba lupę wziąć... hihi chociaż dobrze widzę...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak dla mnie to mistrzostwo świata))))
    Gwiazda jak marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Najlepsze są defekty dostrzegane tylko przez autora pracy :) Czekam zatem na poprawione kolczyki :) uwaga-szycie koralików wciąga :)
    Gwiazdka urocza :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rewizytę :)
      W środku mojej zawieszki siedzi 12 mm cracle, bo gołe prześwity przy tych 6 mm koralikach mnie denerwowały :) Przy mniejszych koralikach pewnie obyłoby się bez wypełnienia :)

      Usuń