sobota, 30 maja 2015

Letnia przerwa ! Mam wakacje !


Nasz UUTW ma już 10 lat. Świętowaliśmy cały ostatni tydzień maja
Przygotowania do obchodów trwały jednak kilka miesięcy.
Brak pieniędzy, brak lokalu no i  choroby dotykające w różny sposób członków zarządu ( a to one najwięcej pracują ) spowodowały , że do przygotowań musiała się włączyć spora ilość słuchaczy.

Jednym z punktów obchodów naszej 10 rocznicy była prezentacja wszystkich sekcji.
 Ułożyłyśmy króciutkie  wierszyki i koleżanki po kolei prezentowały dziedziny rękodzieła, które nie są nam obce.
 Sekcja rękodzieła przygotowała też pokaz  prac organizując wystawę . Nowa sala wystawowa  usteckiego Domu Kultury jest nieduża . Jednak dwie małe sale wyposażone są w gabloty, które pomieściły wybrane na wystawę nasze  prace.
 Tylko sztalug było troszkę  mało , bo razem z nami swoje prace wystawiła sekcja malarska i nasza nadworna fotograf - Irena.
Ciasta , pierogi i występy. Tylko zdjęcia będę miała po niedzieli, bo mój aparat wyzionął ducha (baterie padły )
Z częścią artystyczną przyszły do nas dzieci ze szkoły podstawowej i z przedszkola z którymi nasz uniwersytet współpracuje


Było wesoło !
Bawiłam się bardzo dobrze!

W ostatni dzień zajęć byłam na wagarach. Nie uczestniczyłam w sadzeniu dębu i odsłanianiu ławeczki na skwerku przed naszym biurem.
Wiem,ze dąb otrzymał imię "Student".
Skończyły  się zajęcia na  Uniwersytecie  - mam wakacje !

7 komentarzy:

  1. Wakacje :), moje zaczynają się za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak... wagary... hihi
    jak masz wakacje to nic tylko się cieszyć z nich !

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz możesz odpoczywać :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje wakacjami ale nic nie piszesz czy zdałaś czy powtarzasz rok;) Fajnie tam macie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie wspaniałych wakacji życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje...niech żyją wakacje...takiej to dobrze;)
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku żżyczę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczęściara - już ma wakacje. Więc odpoczywaj i wędruj ze Ślubnym....po Polsce... A dawno Pani we Wrocławiu nie była??? To jak wpadniecie?

    OdpowiedzUsuń