piątek, 8 maja 2015

Serwetkę robię!

 Chciałam znajomej zrobić serwetkę na mały stolik kawowy i przekazać ją na zawodach modeli pływających w Ełku.
Mimo , że  tym razem nie jadę  O serwetce przypomniał mi Ślubny, chciałby ją  przekazać. Lubi chwalić się moimi robótkami jak gdyby miał w tym jakiś udział . Teraz też mobilizuje mnie do pracy.

Serwetką robię z łączonych mniejszych serwetek. Mam już ( dopiero ?) takie trzy , oczywiście połączone!

Jutro przerwa w robótkowaniu. jedziemy do Ostrzyc na Kaszuby na palenie "Kaszubskiej pipy"
Tym razem ja też startuję. Może uda się nie być ostatnią . Nie palę fajek już od kilku lat. Jednak w Ostrzycach palenie odbywa się w pomieszczeniu , które nie jest zamknięte . Szeroko otwarte okna i drzwi,  i cudny widok na jezioro . 
Chociaż z drugiej strony osoba, której fajka zgaśnie najprędzej dostaje zawsze fajny prezencik , np puchar lub skrzyneczkę zapałek.
Może wasze trzymanie kciuków mi pomoże ?
Trzymajcie , a może lepiej kciuki zajmijcie robótkami a o mnie pomyślcie :-)

13 komentarzy:

  1. Czekam na serwetę bo będzie na co popatrzeć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka zapowiada się odlotowo, bardzo ładny wzorek. Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam Ełk to się ucieszyłam a potem doczytałam, że nie jedziesz:(
    Serwetka przepiękna! Jak równiutko dziergasz,u mnie każda serwetka wychodzi koślawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki:) Serwetka śliczna. Całość na pewno będzie okazała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka zapowiada się pięknie! Kciuki oczywiście trzymam - niech Ci się pipa fajnie kurzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. za pykanie trzymam kciuki, a serwetka zapowiada sie ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Centrum serwetki piękne, będzie super.
    Udanej wycieczki i zdobycia nagrody.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wzór, wszystkie razem na pewno będą ślicznie wyglądać.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka będzie piękna :) Podziwiam za umiejętność szydełkowania, bo sama ledwo trzymam szydełko w dłoni...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ładna serweta :))
    Powodzenia na zawodach!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jaka ona śliczna, ciekawa jestem efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  12. Co byśmy zrobiły, gdyby mężowie nie mobilizowali nas do działania... ;-) Bez motywacji trudno stworzyć dzieło, więc Pan Mąż słusznie się upomina, zwłaszcza że zapowiada się piękna serweta.

    OdpowiedzUsuń