wtorek, 26 maja 2015

Serwetka juz zrobiona ! Jestem mamą !

U Doroty  znalazłam wzór na serwetę. Połączona z dosyć dużych elementów spodobała mi się. Pisałam o tym TU , TUTU , jak na jedną serwetę to dużo .
Wczoraj wreszcie ją zblokowałam .( nie miałam Ługi, a  krochmalu z mąki ziemniaczanej już dawno nie robiłam. Po co jeżeli jest Ługa? )

 Wieczorem zblokowana, dzisiaj dosuszyła sie na balkonie w słońcu. Nie widać słońca? Wierzcie mi od piątku nas nie opuszcza.

 Dzieci pamiętały o mnie, dostałam kartkę od córki i kwiatek od syna

 Córka do karteczki dołączyła spory stosik wycinanek , o jak się cieszę! Czekałam na nie , zwłaszcza na napisy.
 Karteczkę można obejrzeć u Córki na jej blogu !

Poczta też dopisała. Z Wrocławia wczoraj nadana przesyłka, dzisiaj już była w Słupsku. Szybciutko i z takim ślicznym znaczkiem.

Za tło wszystkie zdjęć moich prezentów posłużyła serwetka o której juz tak dużo pisałam.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta serwetka,warta tego żeby dużo o niej pisać:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci sprawiły Ci dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na serwetke w pelnej krasie :) Sliczne prezenty Ci dzeici sprawily :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka śliczna, jak wiesz ja uwielbiam wszytko co koronkowe.
    Dzieci pamiętały, kochają to najcenniejsze:):)
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka prześliczna;)
    Prezenty od dzieci super ,
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serweta i gratuluję prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka śliczna:) Córka widać utalentowana po mamie:)

    OdpowiedzUsuń