wtorek, 19 maja 2015

Dlaczego ?


Dlaczego do zrobienia serwetki z elementów na mały kwadratowy stolik wybrałam element okrągły i to do tego spory ?
 Nie wiem dlaczego was o to pytam, skoro ja sama nie znam odpowiedzi.
Pewnie dlatego , że gdy go zobaczyłam i zrobiłam pierwszy tak bardzo mi się spodobał,że brnęłam dalej. nie myśląc o końcowym efekcie .



 Na moim owalnym stole wygląda ładnie. mam jednak mało czasu, by robić inną, a szkoda. Tę z chęcią dokończyłabym dla siebie ;-)
Brakuje mi jeszcze trzech elementów, z tego jedna jest w "robocie".

Moje bransoletki się wam podobają, dziękuje za komentarze! 
Mnie też, dlatego dzisiaj idę na warsztaty i  będę szyła następną bransoletkę !

13 komentarzy:

  1. Basiu skończ, za ładna jest, aby się marnowała.
    Wybrałaś, bo Cię urzekła i tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serweta:) Wzór ma ciekawy, więc zapewne stąd Twój wybór. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam z tego elementu wielką kapę na łóżko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna koronka Basiu, biel i precyzja wykonania aż biją po oczach. Na każdym stole będzie wyglądać bardzo dekoracyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię, za dzierganie elementów. To chyba coś, czego nie lubię najbardziej. Zwykle daję radę 5, potem tracę motywację. Dlatego też mocno trzymam kciuki za dokończenie robótki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokoncz, dokoncz ;) Nie warto narzekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Element jest piękny, muszę przyznać, że nie widziałam takiego we wzorach. Będzie cudo jak wykrochmalisz!

    OdpowiedzUsuń
  8. I wcale się nie dziwię, ze tak nieświadomie brniesz w dzierganiu tego elementu. Jest cudowny, niby poczciwe ananasy a taki inny

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu serwetka jest śliczna, a te małe elemenciki można wykorzystać jeszcze i do innych celów, ale na Twoim miejscu dokończyłabym ją:D

    OdpowiedzUsuń
  10. serweta będzie śliczna, też bym brnęła dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się, że mimo różnicy kształtów wybrałaś ten motyw - on jest po prostu uroczy! A jakie perfekcyjne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń