poniedziałek, 20 marca 2017

Zakupy !

W Kościerzynie za namową koleżanek odwiedziłam sklep który wabił przyszłych kupujących napisem - Najtaniej na świecie.
Kupiłam za grosze a dokładnie za niecałe trzy złote zestaw składający się z igły do quillingu  i zestawu różnokolorowych paseczków. W innym sklepie kupiłam same zestawy paseczków. Miały śliczne kolory, trudno było mi się oprzeć.
Zaraz w czwartek moimi zakupami zainteresowały się na rękodziele UUTW koleżanki . Oj dobrze, że troszkę paseczków odłożyłam dla siebie.
Mam nadzieję, że niedługo pokażę prace moich koleżanek.

Ślubny by osłodzić mi rozłąkę kupił kilka książek. Niektóre z otrzymanych tytułów już posiadam.

Może któraś z Was chciałby otrzymać te książki.
1. Koronki klockowe
2. Haft richelieu i inne hafty ażurowe


 3. Koronkowe serwety i obrusy, haft na siatce.


Proszę w komentarzach  napisać  którą książkę chciałybyście otrzymać, można chcieć wszystkie.
Do każdej książki dodam  dwa kurczaczki. 
Kupiłam też  kilka wykrojników, więc dla chętnej "cóś" powycinam.
Np"wesołych świąt", "smacznego jajka" czy "wesołego alleluja". Może jajka? Mogą być pęknięte ;-)
Może być z pianki, może być z papieru (niestety kolory ja wybiorę, bo zbyt dużo pianki nie posiadam).
Mam nadzieję, że  kilka osób będzie chciało moje książki ( i kurczaczki).  Za tydzień tzn 27 marca zrobię losowanie
Można chcieć same książki, ale kurczaczki już nie, wysyłane są tylko z książkami.

1. Banerka nie ma, więc nie ma co umieszczać na blogu ;-) , ale jak ktoś chce to jest zdjęcie książki i kurczaczka.

2. By chcieć posiadać trzeba być czynną blogerką.
3. Nie wysyłam za granicę, ale chyba każda z was ma jakiś adres w Polsce ( mama, teściowa) .

15 komentarzy:

  1. Ale super zakupy! A ja bym poprosiła książkę Haft Richelieu i z przyjemnością przygarnęła bym kilka "wycinanek". Ustawiam się zatem w kolejce bo chętnych z pewnością będzie więcej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, nie ukrywam, że też miałam ochotę na haft Richelieu, ale się spóźniłam. Bardzo poproszę o Koronkowe serwety i obrusy. I owycinanki - ile będziesz maiła ochotę. A każdy kurczaczek mile widziany też będzie.
    I zdrowiej szybko !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, że Haft richelieu najbardziej pożadany, ale i Koronkami klockowymi nie pogardzę.
      Pozdrawiam Cię serdecznie jeszcze raz :)

      Usuń
  3. Wspaniałości rozdajesz. hehe i też haft richalieu wpadł mi w oko, ale z ogromną przyjemnością przygarnęłabym też koronki klockowe, bo to coś czego chciałabym się nauczyć zaraz po frywolitkach. Kurczaczek od Ciebie to też nie lada gratka dlatego ustawiam się w kolejce. Zakupów zazdroszczę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę pierwszą i trzecią pozycję. Najbardziej pierwszej pożądam tej o koronce klockowej. Serdecznie Cię pozdrawiam i szacun za to, że chcesz się podzielić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż , najbardziej znam się na hafcie Richelieu i ten bym z chęcią przygarnęła ! Kurczaczki i wycinaki jak najbardziej pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będzie taka możliwość to ja bym poprosiła o scrapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zgłaszam Koronka klockowa nie dla mnie ;) ale trochę władam szydełkiem i potrafię haftować wiec ustawiam się po 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe... dopatrzyłam, że to haft na siatce, ale nie przeszkadza mi to wcale :)

      Usuń
  8. Ja chętnie przygarnęłabym Haft richelieu i inne hafty ażurowe oraz Koronkowe serwety i obrusy, haft na siatce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu nie zgłosiłam sie bo książki nie w moich technikach, a po same scrapki zapisywać sie nie można:)
    ale zabieram banerek, moze się jeszcze znajdą chętne:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam stokrotnie Basiu- właśnie myślałam o mojej Marysi i tak wyszło ;D

      Usuń
  10. Basieńko, ja się nie zgłaszam, bo w tych technikach jestem noga i to lewa. Gdyby można było tylko po same kurki, to chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy jeszsze można? Ale od dawna fascynuje mnie koronka klockowa - jest w niej coś magicznego. Więc jeśli można to ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń