środa, 20 maja 2015

Książka i robótka - razem z Maknetą.

Kilka lat temu trafiłam na blog Chustki

wtorek, 15 maja 2012

[757].

dom cicho szemrze o sobie.
wsłuchuję się.
w tykanie kuchennego zegara.
w komputer Niemęża.
w tłumione chichoty Giancarla nad komiksem.
w swój oddech.
wdech - wydech. spokój - smutek.

jestem zmęczona.
bardzo zmęczona.

***

wstanę z kanapy.
przejdę się po domu.

Po kilku miesiącach czytania przerwałam je. 
Teraz wróciłam do Chustki , ale już w wydaniu książkowym .
Czytałam kilka tygodni. Dopóki czytałam  Joanna żyła. 
Wczoraj wieczorem przeczytałam ostatnią stronę.



Skończyłam szydełkowanie serwety. Jeszcze chowanie niteczek.
Myślałam, że jeszcze wieczorem zblokuję ją . Niestety jest już późno.
 Zostawiam sobie tę pracę na jutro.
 


Jeszcze przed snem wpadnę na inne blogi na których też się "dzierga i czyta z Maknetą "

17 komentarzy:

  1. Też czytałam bloga Chustki, nie wiem czy potrafiłabym ponownie przez to przejść....
    bieżnik piękny, ja chowam nitki od razu, kiedyś duży obrus nauczył mnie tego....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta powstała.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza , i wielkość standartowa - lubię takie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog Chustki musi pozostawić w każdym z nas swój ślad. serwetka piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta już wygląda pięknie. Po blokowaniu będzie jeszcze ładniejsza i już czekam na efekt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny schemat, ja elementy to zawsze mam na długoterminowe robótki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serweta super. ksiązkę czytałam zrobiła na mnie duże wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś po "Chustkę" sięgnę. Serweta wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle nie wiadomo z jakich przyczyn nagle ma się takiego stwora w organiźmie, który niszczy człowieka od środka :( Najgorsze według mnie jest chyba to ,że choroby nowotworowe atakują w każdym wieku, nawet dzieci. I że ostatnio coraz więcej ludzi choruje i umiera z powodu raka:(
    Sereta robi wrażenie.Fajny wzorek elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj czytałam blog Chustki , czytałam książke i ogladałam film , mimo choroby silna kobieta

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja Chustki nie mogę przeczytać ...
    A serweta cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne motywy w serwecie.Lubię robótki z elementów - odnoszę wrażenie,że szybciej powstają.

    OdpowiedzUsuń