czwartek, 28 maja 2015

Butelki !

Kilka dni temu dostałam alarmujący telefon. Na czwartek ( Konferencja Jubileuszowa UUTW ) brakuje nam prezentów, dla gości i sponsorów.[ Dopisuję już po konferencji - wydawało się mi się to dziwne dawać mężczyznom puste dekupażowane butelki . W końcu nie zostały wręczone ! (gdy je robiłam nie wiedziałam,że są dla panów ;-) ]
Nie wiem czy ktoś jeszcze coś robił . Ja miałam zrobić butelki , dokładnie jedną i do zrobienia jej przyłożyłam się .

Poszperałam na YouTube i znalazłam świetny filmik inspirello. Po prostu kawa na ławę, wszystko dokładnie wyjaśnione . Sznurek, dobry  szybkoschnący  klej ( po raz pierwszy użyłam wikol , sprawdził sie cudownie, tylko z palców schodzi trudniej niż magic ), gąbka, woda , lakier - krok po kroku i z efektu jestem zadowolona
Tak z rozpędu zrobiłam jeszcze dwie inne buteleczki . Wezmę, bo też może się przydadzą.


Zdjęcia robiłam rano, jeszcze przed zrobieniem zakrętek i dopieszczeniem  butelek.

Karto_flana domagała się zdjęcia serwetki w całości. Nie mam odpowiedniej wielkości stolika , a na moim dużym stole już pokazywałam.
No to po raz ostatni serwetka . Pakuję ją i w piątek  jedzie do Ełku , niestety beze mnie.

Powstała sześciokątna serwetka o boku (ok 55cm )składającym się z trzech elementów

Od kilku dni na moim blogu widnieje liczba 638. To ilość moich obserwatorów.
Ostatnio dołączyła ToTylkoJa - witaj !
W weekend wpadnę do ciebie i poczytam .

8 komentarzy:

  1. Obrus jest naprawdę przepiękny:) Z butelką jeszcze nie próbowałam niestety, ale Tobie wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają buteleczki w całości pokryte wzorkami, obrusik powinnaś powtórzyć dla siebie, pozdrawiam Cię Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię decu na szkle..... może dlatego że od tego zaczęłam
    Twoje butelki superowe......

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak puste butelki dla panów byłby niewątpliwie oryginalnym prezentem. Serwetka super i świetnie się prezentuje na ciemnym stoliku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelki wyglądają fantastycznie a serweta powala, jest cudna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweta piękna i butelki też idealne na mój paraper w nowej kuch i ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Inspirello mają świetne instruktaże, bardzo przyjemnie się je ogląda :)
    A buteleczki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń