piątek, 22 lipca 2022

Karteczki na chrzest i "znad morza"

 Całe przedpołudnie myślałam jak zrobić kartkę na chrzest, by nie była podobna do poprzednio przeze mnie robionych.

Jednak gdy zamawiającej wysłałam różne propozycje znowu powstała kartka z aniołkiem. Znowu z papierów Paper Heaven , pewnie skończę robienie takich karteczek, gdy mi się skończą te papiery 😀

Jedna z moich propozycji wyglądała tak.

Teraz gdy patrzę na obie karteczki też wybrałabym tę z aniołkiem. Ta powyżej na szczęście  nie do końca była posklejana 😏

Karteczkę z aniołkiem w pudełku koleżanka odebrała. Zagadana nie zrobiłam kartce zdjęć. Tak jak poprzedniej mam tylko zdjęcia robocze, ale zamieszczam, Ku pamięci ( ten blog to mój pamiętnik).

 


Do moich  morskich albumików zrobiłam do jednego kartkę, do drugiego tag, bo obydwa albumy najprawdopodobniej będą prezentami :-)

Tag jest bardzo skromniutki. Pewnie coś na niego jeszcze dokleję :-)

 



 Kartka też zrobiona z resztek.


 

3 komentarze:

  1. Obie piękne, Basiu i wybór trudny, ale ja chyba wybrałabym właśnie tę pierwszą. A morskie klimaty wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałabym pierwszą. Ale teraz wiem, że koleżanka wybrała dobrze, w tej z sukienką po raz pierwszy użyłam kleju z Actiona. Dałam go troszkę za dużo bo papier się pofalował :-)

      Usuń
  2. Basiu super kartki. wakacyjne sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń