piątek, 15 lipca 2022

Wernisaż w muzeum

13 lipca byłam na wernisażu wystawy Rozkwitanie tradycji. Kulturowe obrazy kwiatów. W Muzeum Pomorza Środkowego

Wliczając herbatkę z Koleżankami ( wydaje mi się, że mogę napisać Psiasiółkami warsztatowymi) i cudowną Magdą Lisiecką, kuratorką wystawy, wróciłam do domu po prawie 5 godzinach. Nie, to nie herbatka trwała tak długo :-)

Najpierw część oficjalna. Powitanie gości, przedstawienie realizatorów wystawy.Wysłuchaliśmy też występu zespołu pieśni tradycyjnych


Potem film przedstawiający  autorki kwiatów znajdujących się na wystawie.I wśród wystawiających i zwiedzających spotkałam znajome.

 

A na tym zdjęciu ja z kuratorką wystawy Magdą, która uczyła mnie prząść, tkać.


Na warsztatach przez nią organizowanych zdobyłam moc różnych umiejętności.

Mało zdjęć zrobiłam zdjęć, ale klikając w wyróżnione  zdania można zobaczyć ich więcej.

Kwiaty pokazane na wystawie są cudowne.Moje zdjęcia nie oddają ich uroku.



Czy ten abażur nie jest cudowny ?

6 komentarzy:

  1. Wszystko tam jest cudowne. Ileż pięknych uśmiechniętych twarzy, takich pełnych dobra. Przemiło Cię zobaczyć, masz taką radość na twarzy, że aż mi się serce uśmiecha. Widzę ogrom dobra, widzę kobiety pełne pasji i chęć dzielenia się dobrem. Absolutne szczęście i miłość biją z tego posta, dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wernisażu było wyjątkowo dużo osób i wszyscy bardzo przyjaźnie do innych nastawieni. Kwiaty łagodzą obyczaje :-)

      Usuń
  2. Abażur naprawdę cudowny, Basiu. Kwiatowa wystawa musiała być niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak piękna, że na pewno zobaczę ją jeszcze raz, tak na spokojnie bez tłumu ;-)

      Usuń
  3. Fajne fotki i super Basiu że jesteś tak aktywna i bywasz dosłownie wszędzie gdzie się da. Brawa dla Ciebie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zawsze idę na wernisaż, gdy dostaję na niego zaproszona. Magda, kuratorka wystawy wie co lubię. miłego weekendu.

      Usuń