wtorek, 26 lipca 2022

Album z pudełkiem.

 W czasie 5 już edycji Elementy POP UP w scrapbookingu z Olgą Bielską zrobiłam album z pudełkiem i klapkami, kieszonkami, matami książeczkami, trudno to opisać. Można obejrzeć tu,  na YT Olga dokładnie pokazuje jak działa cały album. To jest taki album do którego trzeba mieć instrukcję obsługi :-)









Do kieszonki zrobiłam kartkę, planowałam dać album jako prezent dla Anny, ale się spóźniłam. Pokazałam ją już w poprzednim poście, dlatego jest tylko jedno zdjęcie kartki i jedno kartki w pudełku.

 



Jeżeli którąś z Was zaciekawił ten album to można jego działanie obejrzeć na YT, link podałam na początku posta.

Nie kupowałam Kitu. Zrobiłam album z papierów z 4 różnych kolekcji, różnych producentów.


 

18 komentarzy:

  1. Bardzo gustowne prace. Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i pomysłowy album. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię robić albumy wg Olgi, chociaż ozdabiam po swojemu :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładny:) dużo pracy, ale efekt - rewelacyjny. Lubię takie albumy z "tysiącem" skrytek, przekładek i kieszonek. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie bazy wymaga dokładności, a potem to już tylko przyjemność. Ozdabianie.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Jesteś Basiu wierna Oldze (ja tylko jeden album z Nią robiłam, potem na jego podstawie drugi) ... bardzo sympatyczna osoba, przyjemnie się jej słucha, ciekawie prowadzi tutoriale. Z ciekawości obejrzę działanie tego albumu u Olgi. Twój album jest imponujący, kolejna wspaniała praca. Pięknie skomponowałaś te papiery z 4 kolekcji. Kartką już się zachwycałam, cudowna!
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgi projekty uczą dokładności, jednak oprócz jej warsztatów bywam u Kasi Gruszy i Karoliny Bińkowskiej, to bardzo różne twórczynie albumów.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Obejrzałam filmik - bardzo ciekawy album. A Twoja kolorystyka podoba mi się bardziej, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, długo dobierałam papiery :-)

      Usuń
  6. Śliczny, taki delikatny i niezwykle pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu świetny jest album ale jak go trzeba otwierać z instrukcja obsługi to chyba się nie nadaje żeby go komuś podarować . Fajnie też że wykorzystałaś te papiery które miałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj pokazałam albumik koleżance. Widziała go po raz pierwszy nie nie miała problemu z otwarciem, chyba się więc pomyliłam co do tej instrukcji. A co do papierów to staram się wykorzystywać to co mam. chociaż i tak ich przybywa.
      Miłego dnia

      Usuń
  8. Basiu kartka jest cudna :).

    Obejrzałam sobie filmik i zaskoczyły mnie wysuwane "ścianki".
    Super album zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna perfekcyjana, dokładna i zachwycająca praca! Podziwiam i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń