sobota, 16 lipca 2022

21 DWC Dzień pierwszy, piątek.

 Robiłam już sama śmieciowy album. Byłam na warsztacie Travel Journal. Chciałam jednak zobaczyć jak Junk Journale robi mistrzyni. Zapisałam się na dwa warsztaty we Wrocławiu u Wioli Witczak- Zatoka Wspomnień.

Pierwszy odbył się w piątek, robiłyśmy Junk Journal Air Mail.



 















Journal ma sporo kartek do zapisania i wklejania zdjęć, te ozdobione mają kieszonki, zakamarki są kopertami. Zmieści się w nim sporo zdjęć pamiątek i wspomnień zapisanych długopisem.


 

3 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej podobają mi się takie albumy :-)

      Usuń
  2. Fajnie Basiu, ze masz ochotę w takich warsztatach uczestniczyć i stać Cię na to. Choć to nie moja bajka to chętnie też bym sobie to obejrzała. Fajne stworzyłaś artjurnal!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń