czwartek, 14 lipca 2022

Albumik harmonijkowy z resztek.

 Kto kupuje kity ten wie , że po wykonaniu pracy często zostaje bardzo dużo materiału.Po warsztacie z Kasią Gruszą zostało mi sporo papierów. 

Gdy kupiłam u Kasi Gruszy Scrapełko (zestaw do zrobienia kilku prac, teraz w sprzedaży jest już następny) w paczce znalazłam sporo prezentów. Jednym z nich był albumik harmonijkowy od ECO Scrapbooking.

Teraz go ozdobiłam

Z pierwszej i ostatniej strony zrobiłam okładki, pogrubiłam, ozdobiłam. Z prawej strony dodałam wstążeczki z lewej  zapięcie na magnes. 



 


Te dwie strony są zamykane na magnes




Cudowne są te papiery, Seaside Escape, Mintay Papers, zostało mi ich jeszcze na kartkę. 
A może pop up zrobię 😊


6 komentarzy:

  1. Sail ho! Odczuwa się powiew morza👌.

    OdpowiedzUsuń
  2. Papiery naprawdę cudowne, aż szkoda je zakrywać zdjęciami. Albumik perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, dlatego w albumiku są dosyć duże kieszonki.

      Usuń
  3. Fakt Basiu super albumik w stylu marynarskim Ja aktualnie poszykuję takich papierów, ale chyba ich nie znajdę w tym stylu nic, a obiecałam sobie że nic nie kupię dopóki nie zużyję tego co mam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słaba kobieta jestem, też sobie obiecuję, że nie kupię papierów, ale warsztatów z kitami nie umiem sobie odmówić ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny albumik, papiery cudne! Aż czuć powiew morskich fal! :)

    OdpowiedzUsuń