wtorek, 12 lipca 2022

21 DWC Ostatni, czwarty warsztat.

 W niedzielę 3 lipca o godz 12 zaczął się ostatni mój warsztat na spotkaniu we Wrocławiu. Poznałam Kasię Gruszę, bo to ona prowadziła ten warsztat.Robiłyśmy Morskie Folio z Dyndadełkiem.

Niedużo zrobiłam na warsztacie, zdenerwowała mnie okładka, która  na klej magic nie chciała się przykleić. Zrobiłam go w domu, a wróciłam dopiero w sobotę.

Okładka z dyndadełkiem


Na pierwszej stronie jest kieszeń pionowa


Sporo można w niej schować,. Ja włożyłam  karty, maty i kopertkę.


Tak wyglądają trzy strony razem


Na środkowej jest dynamiczny wodospad



Trzecia strona to dwie klapki otwierane w górę i na dół połączone wsuwaną matą.

 


Górna i dolna klapka mają boczne kieszonki.

Zrobiłam dodatkową kieszonkę, ozdabiając koronką z dziurkacza brzegowego, taką samą jak przy wodospadzie

Śliczne proste folio, które można ozdobić w dowolny sposób.
 

Jedna z uczestniczek tego warsztatu przygotowała dla wszystkich ATC, to bardzo miły pomysł i cudowny prezent.

 

Dziękuję za wszystkie komentarze.
 

8 komentarzy:

  1. Urocza okładka. Szczególnie mi się spodobał ten motyw z wodospadem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu fajnie że miałaś okazje być na warsztatach na DWC . Bardzo fajny album powstał, to nic że kończyłaś go już w domu, ważne że jest skończony!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to szczęście, że we Wrocławiu mieszka moja córka, jadę więc też do niej.
      Wracając do warsztatów to większość prowadzących udostępnia zapisany już warsztat, więc z kończeniem po spotkaniu nie ma problemu.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Fantastyczna praca, zachwycająca. Cudne wakacyjne klimaty, te trzy strony są bajeczne i nie przesadzam tu w słowach. Kojarzą mi się z najmilszą książką, z czasem nad morzem, który spędziłam z mamą i jeszcze z dawnymi latami. :) Pozdrawiam Cię cieplutko, bardzo mocno przytulam do serca. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folio robiło mi się świetnie, Kasia miała cudowny pomysł, że nam je zaproponowała.
      Miło było czytać Twój komentarz, cieszę się, że moja praca przywołała tak miłe wspomnienia
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu, super wygląda to folio i jakie ładne papiery.

    OdpowiedzUsuń