środa, 7 czerwca 2023

Pokaz mody.

 Zdarza się że uczestniczę w projektach na UUTW. Tym razem nasza grupa rękodzielnicza przygotowywała pokaz mody z materiałów z recyklingu. 

Muszę się przyznać, że moja sukienka powstała tak nie całkiem z recyklingowych materiałów. Użyłam nowe worki do szkła ;-) Oprócz nich stare firanki, taśmę używaną do robienia bukietów i żyłkę, która do niczego nie chciała się przydać (ryb nie łowię). Do usztywnienia  fascynatora dodałam płytę.

Dosyć gadania, pokażę jak wyglądał   przygotowany przeze mnie strój na pokaz mody ;-)


Spódniczka uszyta została z koła,haleczka również. W dole spódnicy wciągnęłam żyłkę, a halkę poszerzyłam falbaną i sztywną taśmą.


 

Bluzeczka taka jak widać :-)


 

Moja modelka, to dziewczyna o figurze modelki i cudownym uroku.

By łatwo było skojarzyć mnie z moja pracą, obie nosiłyśmy takie same fascynatory.


 

Tę spódniczkę koleżanka uszyła z rolety i nakleiła na nią nakrętki od butelek.

 

 

To był najbardziej odjechany i pracochłonny strój. Koleżanka uszyła go z czarnego worka i papierków w które zapakowane były wcześniej porcje kawy. Torebkę i czapkę też sama zrobiła. Dla chłopca zrobiła duże słuchawki z pojemników po kefirze.


 

A to Gosia nasza najmłodsza, i chyba najbardziej wczuwająca się w swoje zadanie modelka.


 

Jeszcze raz moja modelka Agata :-) Na pamiątkę po występie Agata wzięła fascynator.

Ta zabawa kosztowała mnie sporo czasu ( haleczka z falbaną zajęła sporo godzin kleiłam ją na dwustronną taśmę) i jeszcze więcej nerwów ( bałam się czy Agata nie będzie się krępować i pójdzie w tej kreacji na pokazie).

Jak widać dzieci, bo również jeden chłopiec uczestniczył w pokazie, bawiły się świetnie.

 

18 komentarzy:

  1. Kapitalny ten pokaż mody, świetna zabawa pomimo sporego wkładu pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miłego długiego weekendu.

      Usuń
    2. Piękne były te stroje.
      Poświęciłyście sporo czasu ale warto było, bo pokaz był fantastyczny.
      Dziękuję bardzo za zaangażowanie.
      👏👏👏👏👏
      Barbara Jakubowska

      Usuń
  2. Świetny pokaż mody! Wszystkie stroje pomysłowe i pracochłonne i na swój sposób bardzo gustowne :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście dzieci też tak myślały.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ale super stroje powstały. Kto by pomyślał, że z worków na śmieci i tym podobnych można ekstra modę stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym niedowierzaniu czy nam te stroje wyjdą nastąpił okres tworzenia. Towarzyszył nam śmiech i pogaduszki.

      Usuń
  4. Rewelacja , sam pomysł genialny a kreacje fantastyczne. Gratuluje kreatywności 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super. Kreatywność, dobra zabawa, zdrowy dystans do siebie - to jest to! Podziwiam kreatorów mody i fajne dzieciaki.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, obudziło się we mnie dziecko :-)))
      miłego weekendu

      Usuń
  6. Brawo kreatorkom mody i cieszę się że miałyście przy dużej ilości pracy również wiele radości z jej wykonania. Gratuluję pomysłów i wykonania a modeli były przezabawne. Pozdrawiam Wladyslawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać na fotkach, że zabawa była przednia i wszyscy dobrze bawili się.
    Bardzo pomysłowe stroje wykonaliście i jak różnorodne materiały wykorzystaliście.
    Brawo!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiałam już na FB, rewelacyjny strój i doskonały pomysł. Dobrze, że są organizowane takie zabawy dla ludzi w każdym wieku, i bardzo dobrze, że bierzesz w nich aktywny udział.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, troszkę pomogła mi koleżanka.
      Zaczynają się wakacje , będzie troszkę mniej zajęć, oby do października;-)
      pozdrawiam

      Usuń