czwartek, 22 czerwca 2023

Dwie kartki.

 U mnie karteczki powstają parami.W ostatnich dniach skończyłam dwie następne.

Pierwsza z okazji złotych godów. Papiery Paper Heaven,kwiat Primy.

 

Zrobiłam do niej torebeczkę.

Druga postała dla właścicielki pensjonatu, do którego moja koleżanka jeździła z mężem przez wiele lat. Papiery ScrapBoys, kwiaty materiałowe z Actiona.

 


 Ta karteczka została  wysłana pocztą w takim pudełeczku.


Sztywne, o wysokości 2cm.Pozostałe wymiary to 15x23. Zakupione bardzo dawno temu i schowane na dnie szafy.

Czasami zastanawiam się ile moje szuflady mają tajemnych skrytek i schowków 😏

Jak to u mnie przeważnie bywa prace robione dla zamawiających nie są fotografowane. Te zdjęcia robiła koleżanka.

 


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, na pewno ucieszyły obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Basiu :) też mam takie pudełeczka do wysyłki :), nawet ostatnio kupiłam w Zielonych Kotach. Do zobaczenia we Wrocku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i pełne elegancji.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki! a te torebki to świetny pomysł , pudełka zajmują jednak o wiele wiecej miejsca:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te Twoje karteczki, Basieńko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń