środa, 28 czerwca 2023

22 DWC

 Wśród uczestników warsztatów wyjazdowych i zlotów wszelakich stało się modne wymienianie się ATC.

Myślałam, że mania ich robienia mnie nie dotknie, Do wczoraj się bardzo opierałam.

Jednak dosłownie na ostatnią chwilę usiadłam do ich zrobienia. Z papierów ScrapBoys i tekturek SnipArtu zrobiłam 15 kart.





 

Proste, ale się rozkręcam :-)

W zeszłym roku na  21DWC byłam na take&make u ... no właśnie nigdzie nie zapisałam, a moja pamięć zawodna jest.  Byłam na warsztacie u Kreasfery, u Kasi Gruszy i na dwóch warsztatach u Wioli Witczak

W tym roku będę w piątek u Wioli Witczak,w sobotę u Wioli Witczak i na make&take z Fabryką Weny. W niedzielę będę ozdabiała słoik u Liny Shvets.

Zaraz po warsztatach wybieram się gdzieś :-)  na kawę kto dołączy?

 

8 komentarzy:

  1. Śliczne. Doskonale wkomponowały się w nadchodzący wakacyjny czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te ATC ja nawet nie próbuję bo jak nic bym wsiąkła w ta technikę . Chętnie się z Tobą spotkam w sobotę 1 lipca we Wrocławiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja się broniłam, ale już je lubię. Wreszcie wszystkie wycięte scrapki i grafiki i leżące lata tekturki wykorzystam.
      W sobotę mam warsztat w sali nr 1 od 9-12, potem o 13 take&make. Będę Cię wypatrywać :-)
      do soboty !

      Usuń
  3. Po prosu świetne! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ekstra!!! Ta pierwsza jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nieźle zaszalałaś:)
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń