niedziela, 11 czerwca 2023

2 z 12

 Kilka miesięcy temu  w sklepie Scrap Hobby wykupiłam warsztat, z kitem oczywiście 😏, bo papierów ScrapBoy'sów mam tylko dwa duże kartony ( kilkanaście kolekcji) 😉 

Mariusz Gierszewski zaproponował 12 kartek na 12 miesięcy.

Dzisiaj zrobiłam dwie pierwsze kartki. 

Ta jest robiona z kolekcji Victorian Home, dokładnie wg propozycji Mariusza.

Do karteczki zrobiłam torebeczkę.



Drugą kartkę troszkę zmodyfikowałam do moich potrzeb. Zrezygnowałam z pary młodej i dorobiłam shaker. Powstała z kolekcji Beautiful Day.

Druga karteczka też będzie przekazana w torebce.



Zrobiłam jednak tylko jedną torebkę, nie wiem którą kartkę wybierze koleżanka, która zamówiła u mnie kartkę. Nakleję wtedy na torebkę odpowiednią ozdobę.

Torebeczki są dosyć trudne w przechowywaniu, nie robię je na zapas.

14 komentarzy:

  1. Pięknie. Urzekła mnie ta torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki obie, ja już nie kupuję papierów wyszłam z założenia że trzeba zużyć najpierw to co mam. Podziwiam Cię za kupowanie tych papierów razem z kitami no i samych warsztatów. Niestety mój nie akceptuje mojego hobby, ale dzielnie walczę i nie daję się :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Czasami chciałabym, by ktoś mnie powstrzymał, ale kuszą mnie ładne papiery i ich promocje. Ślubny czasami nawet pyta, nie masz czegoś do odebrania w paczkomacie ? Sam jest zbieraczem, modelarzem, a ostatnio wziął się za biżuterię makramową.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne obie kartki ..... takie torebki to fajna sprawa. Na zlocie zapakowano mi moje zakupy na jednym stoisku w takie cudeńko :) Masz dwa kartony papierów Chłopaków, ja pudło po bananach serwetek ..... coś wiem o tym :) Te papiery z zegarem chyba miałam. Jak Ty te klucze wycinasz z taką precyzją ..... drobne elementy to dla mnie bolączka :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      O serwetkach wolę nie myśleć, już nie kupuję, a przed "wystawnym obiadem" wyciągam te serwetki, których mam całe opakowania ;-)
      Wycinania nauczyła mnie Olga Bielska, u niej wycina się sporo, ale już przestałam wycinać na zapas, mam odcisk na palcu mimo porządnych (podobno) nożyczek.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu, fajne karteczki, lubię papiery ScrapBoysów. A ładne papiery zawsze kuszą i czasem trudno się powstrzymać przed tym, żeby nie uzupełnić swoich "małych" zapasów.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wciąż mało, mimo że pełne kartony i półki ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Obie są cudne. Dobrze, że nie do mnie należy wybór, bo nie wiedziałabym którą wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki wykonałaś i torebka też śliczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki. Bardzo mi się one podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń