środa, 7 października 2015

Znowu środa !

Od dzisiejszego dnia środa będzie kojarzyła mi się nie tylko ze Środą u Maknety , ale również z UUTW. We środy będę jeździła na  wykłady . Dzisiaj był pierwszy wykład po uroczystej inauguracji 11 roku działalności naszego stowarzyszenia.
Temat wykładu który wygłosiła pani prof. Monika Zytke z instytutu muzyki AP brzmiał "Po co jest muzyka".
Wykład poprowadzony z ogromną pasją i chęcią przekazania swojej wiedzy wszystkim słuchaczom . Dawno nie było tak cicho na wykładzie , słuchaliśmy w skupieniu. 
Na zakończenie zaprezentowali się słuchacze  tego instytutu. 
Było pięknie !
 Znane piosenki w nowych aranżacjach, piękne głosy i uśmiech na twarzach wykonawców i  słuchających.

Wczoraj dokończyłam chustę. Mam już czapkę, chustę i nici na mitenki. Sesja zdjęciowa będzie po zrobieniu mitenek. Robię teraz elementy szydełkiem, muszę wybrać jakiś i z nich  zrobić firanę do sypialni.

 
Czytałam sporo, ale nie książkę, tylko czasopisma. Znalazłam dwa nie przeczytane, zakupione latem "Zwierciadła" . Okazało się,że kilka zakupionych gazetek robótkowych też nie obejrzałam. Oglądanie takich wydawnictw zajmuje sporo czasu.
"Skradziona " Sancheza leży na półce , nie zajrzałam jeszcze do niej ! 

4 komentarze:

  1. Basiu, ależ Ty pracowita jesteś,jak mróweczka. Podziwiam Cię i trochę zazdroszczę, bo ja mam pomysły na wiele robótek, a gorzej z wykonaniem. Leniwiec jestem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za uczestnictwo w Uniwersytecie i oby wszystkie wykłady były równie interesujące, jak ten, o którym napisałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądanie robótkowych nowości - bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka, chusta, mitenki - zapowiada się ciekawy komplet.

    Nie mogę się doczekać chwili, w której i ja na UTW będę mogła chodzić. O ile będzie mnie na to stać.

    OdpowiedzUsuń