poniedziałek, 12 października 2015

Mitenki - pierwsza część.

Dagmara zaprosiła do zabawy, bardzo pożytecznej zabawy.

http://yellowmleczyk.blogspot.com/2015/10/zaproszenie.html?showComment=1444381359077#c2918753867592372480

Będziemy dziergać mitenki.
Miałam zamiar do tego kompletu zrobić sobie mitenki szydełkiem ale nie teraz, troszkę później.
Nic to, będą mitenki robione na drutach i już teraz.
Nici są , zapał jest - zaczynamy
Część pierwsza !

Niezdecydowana byłam jak mają wyglądać moje mitenki. Zaczęłam więc dwie różne.


Jednak skończyło sie spruciu czarnej części i zrobieniu dwóch bardziej chyba pasujących do czapki i chusty. .


Bardzo podoba mi się falbanka, którą zaczynamy robótkę. 

Przyda się też do innych prac.

11 komentarzy:

  1. Cudny kolor, a ta falbanka... ach

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! od początku czułam, że ja jak ja, ale te wydziergane w ramach zabawy to dopiero będą piękne!
    Obie wersje podobają mi się bardzo, trudno się zdecydować, która lepsza!
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz ja dopiero przeczytałam post a tu już gotowce można oglądać:D
    chyba muszę zagęścić ruchy
    Zapowiadają sie świetnie i ta wersja bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bym sobie zrobiła ale nie umiem ;) Takze popatrzę co stworzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutkie, falbanka cudna, moje mnie nie lubi i już drugi raz do niej podchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim dziergaczkom polecamy też nasz konkurs w którym rozdajemy włóczki i różne inne ;) http://www.akademia-rekodziela.blogspot.com/2015/10/konkurs-pasmanteria-bocian-i-moje.html

    OdpowiedzUsuń