poniedziałek, 19 października 2015

Mitenki skończone !

Mam już cały zimowy komplet. Wcześniej zrobiłam czapkę , potem chustę i teraz dziergając z Dagmarą    wg jej wzoru i dokładnego kursu, zrobiłam sobie mitenki.

http://yellowmleczyk.blogspot.com/2015/10/zrob-sobie-mitsy-czesc-4-i-ostatnia.html#comment-form


zrobiłam dwie, tej samej wielkości mitenki

gdy będzie cieplej mitenki będę nosiła z zawiniętym mankiecikiem , ale od strony palców

dla przypomnienia moja czapka

i chociaż kawałek chusty ;-)
Co dało mi dzierganie w grupie i wg kursu ?
Oczywiście w grupie raźniej, nawet gdy nie widzimy się. Mobilizacja większa, ja miałam mitenki zrobić za jakiś czas  a mam już ! Czas się znalazł i praca nie nudziła , bo części kursu publikowane były w 4 postach .
Nauczyłam się ślicznej falbanki i na pewno jeszcze nie raz ją wykorzystam.
Dagmara , dziękuję za możliwość udziału w zabawie !

24 komentarze:

  1. Basiu, no proszę, jaki superowy komplet sobie wydziergałaś. Masz coś nowego na przywitanie zimy.
    Bardzo pracowita jesteś i dużo dzieje się u Ciebie każdego dnia. Fajnie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. I masz śliczny komplecik:D
    ja moje skończę wieczorem ale też uważam że w grupie lepiej sie robi, no i jest motywacja:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę ciemny ten mój komplecik , ale liczę na białą zimę, to będę widoczna ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Basia, cała przyjemność po mojej stronie! Piękne mitsy Ci wyszły, a już razem z kompletem - rewelacja :)

    Zbieram pomysły na kolejne wspólne dzierganie! Jakieś sugestie?

    pozdrawiam ciepło, obyś żyła wiecznie :)))
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudne życzenia .
      Dagmara, ja ostatnio za dużo nauki wzięłam na głowę. Niczego nie proponuję, po prostu jak mi podpasi to czas będzie musiał się znaleźć ;-)

      Usuń
  4. Basiu, fajny komplet udało Ci się stworzyć, bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza mitenkami reszta powstawała w bólach tzn prucie było.
      dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Basiu śliczne ale koniecznie czerwone paznokietki do nich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu do czerwonych paznokietek przyzwyczaiłam się i nikomu nie uda się namówić na zmianę koloru.pozdrawiam

      Usuń
  6. No i pomału powstał fajny komplet,dobrze i ładnie jesteś przygotowana:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima może przyjść, Basia zdolniacha przygotowała się. Kurcze ten kolorek mitenek do Twoich paznokci - idealny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplecik, zima może przychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe mitenki :-) Cudowny komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplecik, zimno Ci nie grozi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mitenki ... mam takie ulubione robione na szydełku :) Twoje rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne te mitenki, zresztą czapka i chusta również, piękny kolor włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne mitenki wyszły :) Czas chyba druty wyjąć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne mitenki wyszły :) Czas chyba druty wyjąć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny komplet, teraz zima może nadejść :)
    Pomysł z długim mankietem przy palcach jest po prostu genialny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń