wtorek, 20 września 2022

Złote Gody

 Miło jest usłyszeć, że nie tylko ja wytrwałam w małżeństwie 50 lat. 

Znajoma, ta od kraftowej ślubnej kartki i sera przepysznego, złożyła zamówienie na dwie kartki z okazji złotych godów. 

Trudno się robi takie kartki równocześnie, za co nie chwyciłam się, to wychodziły mi bliźniaczki 😉

Pudełka są rzeczywiście bardzo do siebie podobne.

 


Różnią się napisami, półperełki są w innych miejscach i wstążeczka się inaczej zawiązała 😏

Karteczki się różnią troszkę bardziej 




W środku kartki umieściłam cytaty.  W jednej Mickiewicza, w drugiej Szekspira.


Kartki nie mają jeszcze w środeczku życzeń, do czwartku może  coś powstanie 😉

Zamawiająca nie dała tekstu, a to jest warunek, że coś wydrukuję.

5 komentarzy:

  1. Basiu super są te kartki. A w pudełeczkach wiadomo zawsze to bardzo elegancko. Zresztą tak piękna rocznica musi mieć cudną oprawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Znajoma zawsze zamawia w pudełkach. Ja zapominam, że powinnam mieć takie w zapasie i potem muszę szybciutko je robić ;-)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  2. Basiu, naprawdę piękna rocznica i kartki zrobiłaś jej godne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Nie znam jubilatów, nie chciałam robić kolorowych kartek, a zamawiająca podała tylko ich dane. Został więc kolor złoty i biały :-)

      Usuń
  3. Bardzo elegancko.o gustownie, jak na Złote Gody przystało!!!

    OdpowiedzUsuń