środa, 7 września 2022

Benefis Mariusza Gierszewskiego

 Mariusz bardzo hucznie obchodzi "10 lat w scrapbookingu". Warsztaty, konkursy i ogromne obniżki w sklepie Mariusza Scrap Hobby.

Po trzech livach z Mariuszach zrobiłam trzy kartki dla mężczyzny. Z kwiatem, z koronkami i z motylem. Okazało się, że tak można, sama się o tym przekonałam.

Z kwiatem





Z koronką




Trzecia z motylem





Mariusz życzę Ci wielu lat scrapowania, prowadzenia warsztatów, produkowania papierów i innych przydasi i  prowadzenia sklepu :-)

7 komentarzy:

  1. Basiu, świetnie uchwyciłaś męski klimat, kwiaty i koronki doskonale tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu świetne kartki, ale na Wszystkich są trybiki no i zegary, czyli typowo męskie atrybuty ( O żarówkach nie pamiętając) A męskie kartki też sie na pewno przydają!!
    Serdeczne życzenia dla Mariusza !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Troszkę martwię się, że znowu zrobiłam kilka kartek do pudełka ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Basiu, wszystkie są fantastyczne! Już je na Fb podziwiałam ..... męskie, z niby ,,kobiecymi,, dodatkami robią wrażenie! Ja nawet nie spróbowałam a trochę papierów Chłopaków mam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na otwarcie sklepu Mariusza kupiłam troszkę papierów Stamperii,są w promocji. Tak normalnie są dla mnie za drogie. Mariusz pokazał jak je wykorzystać, skorzystałam.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładne kartki, masz styl i umiejętności, które podziwiam.

    OdpowiedzUsuń