wtorek, 13 września 2022

Kartka ślubna

 Kartka miała być na kraftowym papierze i z odrobiną czerwieni . Zaproszenie było właśnie na papierze kraftowym i z czerwonym wianuszkiem.

Chyba mi się udało😊 

 





Kartka została zrobiona bez użycia papieru scrapowego, użyłam wykrojnik, ale można dać tekturki. By jednak troszkę kartkę ożywić dodałam papier lustrzany, wyszło go sporo 😏. Najbardziej go widać na kieszonce.

 Serduszka nie są czerwone, bo żaden z posiadanych czerwonych papierów mi tutaj nie pasował.

Długo się za tę kartkę zabierałam, a teraz w kolejce czekają na zrobienie dwie kartki na 50tą rocznicę ślubu. Dobrze, że nie na tą samą 😉

7 komentarzy:

  1. Świetna ta kartka w pudełeczku. Generalnie lubię wszystko co na craftowym papierze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Ostatnio też się do takiego papieru przekonałam.

      Usuń
  2. Prosto ale przyciąga uwagę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka, Basiu, a pudełeczko tez przyciągnęło moja uwagę. Dużo elegancji i uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, niby nic a bardzo ciekawa 😀

    OdpowiedzUsuń