niedziela, 18 września 2022

Lawendowy album

Od środy ranka  do soboty wieczorem byliśmy na wycieczce. Szczecin, Świnoujście, Międzyzdroje, Trzęsacz, Kołobrzeg. Była to dla nas podróż sentymentalna. W Świnoujściu kilka lat mieszkaliśmy, w Kołobrzegu Ślubny ponad 10 lat pracował, a Trzęsacz? W Trzęsaczu byłam na dwóch zjazdach warsztatowych u Ewy Cynki.

Ten post jak i poprzedni przygotowałam wcześniej.Dzisiaj tylko napisałam ten wstęp 😀

 Półtora dnia i album gotowy. Jeszcze nigdy tak szybko nie zrobiłam albumu.Za to długo trwało zanim do Wam pokazałam.






Już nie pamiętam kiedy ten album zrobiłam😉

Pomysł i przygotowanie materiałów Olga Bielska.

7 komentarzy:

  1. Cudo!!! Zachwycająca praca. Bardzo podoba mi się motyw drzwi.. Rewelacyjny album :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, dobrze, że go w końcu pokazałaś, bo jest cudowny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że włożyłaś w ten album dużo pracy:) Cudownie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że włożyłaś w ten album dużo pracy:) Wyszedł Ci fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń