środa, 23 września 2020

Kluki, notes, mijający czas.

 Przydałaby się taka różdżka, którą można by zawrócić mijające bezproduktywnie godziny, ba nawet dni.

W niedzielę bawiłam się cudownie z koleżankami z którymi kiedyś uczyłam się prząść, farbować i tkać (pracowałam, bo przędzenie przez 5 godz to już chyba praca)  na Pożegnaniu lata w Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach.

 

Wszystko, oprócz okularów i chusty szydełkowej było muzealne

To była piękna niedziela ;-)

W poniedziałek przędłam, by uprząść przy pomocy wrzeciona wełnę na skarpetki troszkę potrwa.

Wczoraj przejrzałam nie obejrzane, zgromadzone już w sporej ilości filmy na YT. Dosyć szybko znalazłam łatwy projekt, który postanowiłam zrobić.

Wg tutorialu APRIL zrobiłam notes z miejscem na długopis 


 

Już nawet zaczęłam zapisywać propozycje pracy z dziewczynami z Klubu Seniora lub Uutw. Podpowiedzcie , proszę mi coś prostego z papieru, co mogą zrobić 70-80 latki ;-)

Notes troszkę duży na wkład, który posiadałam, ale musiałam dopasować okładkę do długości długopisu.


16 komentarzy:

  1. Ja też poproszę tą różdżkę :), chciałabym kiedys spędzić taką niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje szczęście etnolożka, kiedyś ze Swołowa, obecnie z Kluk wciąż o mnie pamięta ;-)

      Usuń
    2. Fajnie Jest mieć takich przyjaciół, którzy pamiętają :)

      Usuń
  2. Basiu urocza z Ciebie prząśniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, a z papieru może wycinanie gwiazdek, girland, bombki papierowe tkzw jeżyki.Kartki z naklejkami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulu, niestety wciąż chcą robić kartki.
      Girlandy to dobry pomysł.

      Usuń
  4. Super sprawa, jak tylko znajdę okazję, to też chcę spróbować prząść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście, uczestniczyłam w dwóch projektach w Muzeum w Swołowie.
      Te umiejętności raz pozyskane nie giną;-)

      Usuń
  5. Od dawna marzy mi się wizyta w Klukach... Miałem nawet w tym roku się tam wybrać, ale przez tę pandemię ostatecznie zrezygnowaliśmy z wyjazdu nad morze. Fantastyczny czas za Wami! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny skansen, zwłaszcza w czasie jakiś wydarzeń. Następne duże to majowe "Czarne Wesele".
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci takiej niedzieli.

    A co z papieru? Papierowa wiklina, kalendarz adwentowy dla wnuków, przepiśniki (może ozdabianie segregatorów) - to wszystko, co może stać się prezentem dla ich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  7. kalendarze adwentowe i karteczki okolicznościowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wcale nie jest za duży, właśnie w takiej formie dobrze wygląda:)
    Umieć prząść wełnę to jest coś i tak odrobinkę zazdraszczam;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń