środa, 30 września 2020

Kartka z shakerem

 Wymagania Uli co do wrześniowej kartki są następujące-shaker box i dwa kolory, ciemny i złoty.

 

Kupiłam kiedyś shakery i pasujące do nich wykrojniki, okrągły zaraz po zakupie  wykorzystałam, nadszedł czas na drugi, kwadratowy 😉


 

Potrząsając próbowałam ustawić jelonki na nóżkach, jeden się "zawiesił". Może powinnam była je przykleić 😏



Wszystkie błyszczące elementy są złote, bardzo złote 😃. Użyłam papieru z małego bloczka zakupionego w kik'u .

 

11 komentarzy:

  1. Długo mnie nie było, a u Ciebie nadal mnóstwo wspaniałych prac..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest świetna, taka inna, bardzo ciekawa i nastrojowa. Bije z niej jakby głębia, bardzo mi się podoba, jest unikalna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda, jakby była podświetlana. Fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu rewelacyjny ten shaker. Nie miałam pojęcia że można taka bazę zakupić gotową. Muszę koniecznie poszukać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy posiada Scrap Pasja, ja wykrojniki z pasującymi bazami kupiłam kiedyś we Wrocławiu na zjeździe, ale nie pamiętam w jakim sklepie.Wykrojnik jest Marianne design nr CR1475
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny shaker. Jelonki są rozbrykane, więc nic dziwnego, że jeden stanął na głowie.

    OdpowiedzUsuń