czwartek, 10 września 2020

Planer

 Ten planer to efekt moich warsztatów Planer 3w1 warsztaty online z KITem z Olgą Bielską. KIT i warsztaty otrzymałam od Olgi za udział w innych warsztatach. Wylosowała mnie, a ja wybrałam warsztat.

 Spotkania online na fb odbyły się przed moim wyjazdem. Jak to u Olgi zaczynały się o 22,30. Dla mnie troszkę za późno, mimo że nocnym markiem jestem.Odłożyłam robienie planera na po Trzęsaczu.

Ostatnie dwa dni to cięcie, tuszowanie złocenia i składanie wszystkiego do kupy 😏

Okładka ma patynowane złocenia
 
Wewnętrzne strony okładki i okładka pierwszego zeszytu nie są ozdobione, jest tylko napis motywujący mnie.

Niektóre strony są bardziej ozdobione


inne mają miejsca na zapiski

 
a tak wygląda okładka drugiego zeszytu, który jest małym albumem na zdjęcia
 

Są strony z kieszonkami
 

Ostatni zeszyt jest notatnikiem z potuszowanymi i pozłoconymi stronami.

Okrutnie jestem z mojego Planera 3w1 zadowolona. Część nie pokazanych stron jest chyba ładniejsza od tych, którym zrobiłam zdjęcia.

Ozdóbki, które wiszą na sznureczku przy okładce dostałam od Cynki.


16 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Zachwycilam się tym zeszytem, wszystko w moim guście, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.
      Starałam się zrobić wg własnego pomysłu, a nie tylko odtwarzać to co pokazała Olga.

      Usuń
  2. Śliczne. A jeżeli te strony nie pokazane są jeszcze ładniejsze, to szczery podziw z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Te ładniejsze strony, to te które robiąc wzorowałam się na pokazanych przez Olgę.

      Usuń
  3. Super planer! Świetne są te wszystkie dodatki, miejsca na zapiski i ozdoby. Chętnie zobaczyłaby te strony którym nie zrobiłaś zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęć byłoby bardzo dużo. Będę miała w ładną pogodę czas to zrobię zdjęcia i wrzucę je;-)

      Usuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, planer jest fantastyczny, istne arcydzieło! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks, tę pracę robiłam pod dyktando Olgi . Starałam się dodać własne strony i cieszę się, że mi się to udało.

      Usuń
  6. Znów wielkie WOW! Prześliczny! Podoba mi się taki vintage klimat. Stylizacja na "stary kajet odnaleziony na strychu" bardzo udana:) Wygląda jak rodzinna pamiątka cudem odnaleziona. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca :) Basiu bardzo rozwijasz swoje skrzydła :) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń