poniedziałek, 30 października 2017

Październik z Anią.

Była  połowa października gdy ja pozbyłam się prawie 20 kartek. Dałam je siostrze Ślubnego.
Dosyć obijania się trzeba ten nagły napad chęci obdarowywania nadrobić ;-)

U Ani w tym miesiącu wyzwania dla nas przygotowała Hania

A oto wytyczne
1. Boże Narodzenie - bałwanek 

 Spodobało mi się to roześmiane towarzystwo powstały więc dwie karteczki



2. Okolicznościowa  
męska kartka

 Tu pomysłu nie miałam wcale, ściągnęłam go z okładki papierów zakupionych kiedyś w Biedronce. Synowi kartka się nie spodobała, a on często chwali moje prace ;-)
 


 
3a. Wielkanoc - kurczak z jajem 

     Nie wiem co się dzieje, to przecież łatwy temat a ja długo nie umiałam go ugryźć.



Karteczkę z kurczakiem i jajem zgłaszam też do Ewy




9 komentarzy:

  1. Dziękuję.
    Muszę się przyznać,że karteczki (zwłaszcza ta męska) troszkę mnie wymęczyły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Roześmiane towarzystwo świetne , męska zachwyca ograniczoną kolorystyką a jajeczkowa z kurczkiem ma piękne tło :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu ja tam uważam , że ta męska kartka jest bardzo fajna, taka oryginalna. Bałwankowe i u mnie wywołały uśmiech na buzi. A ta z kurczakiem też fajna , wesolutka , szkoda tylko że nie zrobiłaś jej zdjęcia na stojąco , że było widać że to składaczek.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Aniu co do przestrzennej karteczki, ale zdjęć to ja robić się chyba już nie nauczę.
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki, ta z wąsikiem świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki i ta męska właśnie niesamowicie mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń