piątek, 13 października 2017

Karteczka urodzinowa!

Na wycieczce koleżanka poprosiła mnie o karteczkę urodzinową. Potem długo była cisza, aż tu dwa dni temu zadzwoniła i spytała, czy może w piątek po nią wpaść.
Zaskoczyła mnie okrutnie, ale usiadłam i zrobiłam.

Jest to karteczka na 60-te urodziny dla kobiety



 Postanowiłam,że następna kartka będzie już na pewno z moimi kwiatkami. Byłam przecież na warsztatach we Wrocławiu.


Przygotowałam również wkładkę z życzeniami . Jeżeli będzie koleżanka chciała to ją wklei.

 Pudełeczko z nie zawiązaną kokardką. Nie przycinałam jej, bo lepiej to zrobić po włożeniu karteczki

I na koniec kartka w pudełeczku.

Dziękuję wszystkim za komentarze , zaglądanie i obserwowanie.
Witam nową obserwującą, Hafty Magos.
Zapisałam się u Magos na SAl, będę wyszywała tancerki. Śliczne , nieduże, wirujące w tańcu baletnice.

18 komentarzy:

  1. I wyszło pięknie! Jeszcze nigdy nie robiłam pudełeczka do kartki a zawsze mi się podobają. To takie miłe dopełnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tym razem ozdobiłam posiadane już pudełeczko. Gdybym miała gdzie je przechowywać zrobiłabym więcej, na zapas.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu, piękna karteczka i pudełko, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, wprawdzie z zaskoczenia, ale jaka piękna kartka powstała. I do tego urocze pudełeczko - podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko z karteczką tworzą nierozłączną przepiękną całość

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem wyrazić zachwytu. śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka:)powodzenia z kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł..cudnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń