sobota, 21 października 2017

Filcowanie w bibliotece.

UUTW i biblioteka w Ustce wspólnie realizują projekt, filcujemy z dziećmi.
Dzisiaj było troszkę filcowania na sucho w foremkach.
To filcowanie bardzo się dziewczynkom spodobało ucieszyła je wiadomość, że na koniec projektu coś sobie ufilcują, może serduszka, kwiatki motylki.
Teraz filcujemy na mokro okładkę na książkę.
Dzisiaj obliczyły wielkość okładki, rozłożyły wełenkę i ułożyły wierzchnią ozdobną warstwę okładki.

źródło
Biały stół, biała forma i biała wełna. Mało widać, ale praca wre.

źródło
Podoba mi się ten widok, dużo różnokolorowej czesanki do filcowania.
Dziewczynki układały wzory geometryczne , kwiaty lub po prostu swoje ulubione kolory w paski symetryczne lub nie ;-)
To spotkanie trwało ponad dwie godziny. W następną sobotę zaczną filcować na mokro.
Oj, będzie się działo. Na podłodze w czytelni leży wykładzina. Trzeba będzie ją jakoś zabezpieczyć, nie będzie to łatwe.
Ja w przyszły weekend tkam w Swołowie szal. Na spotkaniu z dziećmi więc nie będę, troszkę szkoda.

20 komentarzy:

  1. Basiu Ciebie jest wszędzie pełno :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Filcuję tyle lat a nigdy nie filcowałam na mokro :(. Super spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojego filcowania na sucho nic i nikt nie przebije !
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Na fb jest ponad sto zdjęć, ja skradłam tylko dwa ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne warsztaty, szkoda że do Ustki tak daleko, chętnie bym coś podpatrzyła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u was w bibliotekach nic się nie dzieje? Mnie brakuje na wszystkie wydarzenia czasu i siły ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję aktywności i energii życiowej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miło było usłyszeć od jednej z dziewczynek - mnie za tydzień nie będzie, będę mogła nadrobić ?
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Ależ świetna sprawa!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem i organizatorów i dzieciaczków. REWELACJA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej jest wciągających dzieci projektów. Biblioteka ustecka ma stałe grono uczęszczających na takie spotkania dzieciaków.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Basiu kiedy Ty odpoczywasz?? Fajne takie zajęcia z dzieciakami . Filcowanie to dla mnie czarna magia ale skoro dzieci sobie z tym radze to nie może to być aż tak trudne .
    Pozdrawiam i spokojnego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy odpoczywam? Nocą ;-) Ostatnio nie śpię dłużej niż 5-7 godz a to przecież wystarcza.
      Filcowanie jest dla wszystkich ze sprawnymi ( w miarę) dłońmi.
      Mój tydzień będzie w miarę spokojny. Środa, spotkanie szydełkowe,czwartek spotkanie sekcji rękodzieła na UUTW, sobota i niedziela w Swołowie. Dobrze, że do pracy nie muszę chodzić
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. świetna sprawa takie filcowanie w większej ilości osób
    pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, kiedy Ty znajdujesz czas na to wszystko?:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń