środa, 25 października 2017

Chusta z wełny skarpetkowej

Kuzynka przyznała się , że chciałaby mieć chustę. Obiecałam niebieską delikatną i zrobienie takiej odłożyłam na później.
Najpierw powstała zrobiona prostym wzorem szydełkowym chusta z różnych resztek wełny skarpetkowej. By połączyć je wszystkie w całość dodałam nitkę białego kocurka. Wełnę skarpetkową zmieniałam co 2 rzędy a miałam 5 różnych jej kolorów.
Ozdobiłam ją falbanką, którą odgapiłam od Ewy.
 Chusta jest milutka i bardzo ciepła. Wiem, bo przed praniem troszkę ją wieczorem poużywałam ;-)





Chustę dokończyłam w czasie oglądania pierwszego sezonu "Gry o tron". Do obejrzenia czeka jeszcze  6 sezonów.
Czy tylko ja do tej pory  nie znałam tego serialu?

Pozdrawiam wszystkich zaglądających, miło jest gdy zostawicie komentarz.
Wiem, że karteczka  w złocie i srebrze mi "troszkę" nie wyszła, ale nie mam weny do kartek .

40 komentarzy:

  1. Śliczna i ta falbanka na kraju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falbanka, jak pisałam to podpowiedź z bloga Gotuj z Evi
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu świetnie wyszła i zagospodarowałaś resztki włóczek , Teraz będzie cieplutko na pleckach :-)Kiedy Ty na to czas znajdujesz??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna chusta. Na chłodne dni do narzucenia na zziębnięte ramiona jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta chusta. Ja w chłodne dni ramiona okrywam szalem. Nie jest wprawdzie ręcznie robiony ale w ulubionym kolorze i bardzo ciepły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, chusta jest wspaniała, na pewno bardzo cieplutka i do tego w jakiej pięknej kolorystyce.
    Nie, nie tylko Ty:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sporo czasu i obejrzę pozostałe sezony tego filmu, Mam do zrobienia następną chustę i kwiatki z foamiranu ;-)
      pozdrawiam serdecznie i dziękuję

      Usuń
  6. Chusta super! pozdrawiam ciepło:) ps telewizji nie oglądam prawie wcale (chyba, że są to bajki dla dzieci) więc nie jesteś jedyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę chusty ;-)
      Ja telewizję oglądam trzymając w rękach szydełko, igłę lub druty ;-)

      Usuń
  7. Nie znam Gry o tron i jakoś mnie nie ciągnie. Chusta w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś obejrzałam zajawkę i nie wciągnęło mnie ten film. Teraz oglądam, ale zauważyłam,że nie wszystkich bohaterów rozpoznaję ( ach te zbroje);-)
      Oby chusta spodobała się przyszłej właścicielce ;-)

      Usuń
  8. nie tylko Ty:)ja też nie oglądałam:))))fajna chusta:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna.chusta,chyba.ciepla.gratuluje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta chusta. Jeszcze nie robiłam chusty na szydełku Gdzie ją zaczynasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak jak na drutach od środka najdłuższego boku. Świetnie przedstawia to ten film https://www.youtube.com/watch?v=P-K7Wp2zCuo, troszkę długi, ale po dwóch rzędach będziesz już wiedziała jak dalej robić .
      pozdrawiam

      Usuń
    2. już umiem ! Dziękuję za podpowiedz :)

      Usuń
  11. No i jaka piękna wyszła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta super aż szkoda byłoby na skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już podobną chustę i wiedziałam,że skarpetkowa włóczka jest odpowiednia na chusty do ogrzewania.
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Dziekuje.za.odwiedziny,nie.nie.marzna.mi.piety,czasem.te.skarpetki.zakladam.na.kolejne,aby.bylo.mi.cieplo.Jestem.w.pracy/8.godzin.na.nogach.i.one.dobrze.dzialaja.tez.na.krazenie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście gdyby Ci marzły nie nosiłabyś takich ;-)
      pozdrawiam Basia

      Usuń
  14. Fajowa wyszła, właśnie tym wzorem dziergam teraz chustę dla siebie :) Ta falbaneczka miodzio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Już drugą chustę wykończyłam tą falbaneczką. Jest łatwa i prosta w wykonaniu.

      Usuń
  15. cudna chusta :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super chusta. Osobiście nie oglądam Gry o Ton ale w śród znajomych ma dobrą opinię. Na prawdę warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę chusty.
      Dla kogoś kto lubi wojny, knowania, okrucieństwo i seks to jest dobry serial. To usłyszałam gdy spytałam koleżankę czy warto go obejrzeć.I rzeczywiście jest tam to wszystko a serial mnie wciągnął.

      Usuń
  17. Wspaniała! Widać, że cieplutka - idealna na taką pogodą :)

    OdpowiedzUsuń