sobota, 19 września 2015

Z wizytą u Kwiatkowskiej .

Nieżyjąca już Irena Kwiatkowska przyjeżdżała na wczasy do Ustki corocznie.
Teraz też można usiąść na ławeczce obok tej wielkiej aktorki.

Czeka swojej ławeczce  na kogoś , kto do niej dosiądzie.  Jak zawsze elegancka. Ktoś założył jej korale, ktoś inny włożył w ręce bukiet jesiennych kwiatów.


Ja założyłam na jej plecy ostatnio zrobiony szal.



Szalik tuż po zrobieniu



Szalik w czasie blokowania miał   40 cm szerokości i 200cm długości.
Przekonałam się ,że ta włóczka posiadająca 15% lnu nie chce poddać się blokowaniu. Wzór jest wyraźniejszy, jednak brzegi zwijają się.

Szalik z założenia ma być noszony do płaszcza lub kurtki, dlatego lekkie zwinięcie mi nie przeszkadza.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem .

12 komentarzy:

  1. Szal przepiękny, wzór kusi urodą. Pani Irena Kwiatkowska była wspaniałą kobietą, w pełni zasługuje na taką dekorację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam oglądać Panią Irenę, i nie tylko oglądać, do dziś w uszach mi dźwięczy czytane przez nią "Ptasie Radio", nikt nigdy już tak tego nie przeczytał, i chyba nie przeczyta. Przysiadła bym też chętnie na tej ławeczce. Szal piękny !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Z profilu rzeczywiście Irena Kwiatkowska, ale en face bo bym nie szalała, że to ona. Korale jej pasują zwłaszcza, że się komponują z kwiatkami. ;) Szal super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Irena Kwiatkowska, kobieta pracujaca, pewnie jeszcze ta jej statuetka po ramieniu Cie poklepie i powie, ze musi leciec cos zrobic. Oh jak ja lubie Irene Kwiatkowska. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniale, że miasto uhonorowało tę genialną aktorkę. Rola kobiety pracującej wg mnie była nudna, ale w Kabarecie Starszych Panów czy w spektaklu "Ożenek" pani Irena była rewelacyjna. Ja też uważam, że profil rzeźby jest lepszy. Szalik wyszedł cudny, niedługo się przyda, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi rzeźbami postaci, czekającymi na przygodnych rozmówców, a Kwiatkowska, to Kwiatkowska, nasze pokolenie na pewno będzie ją pamiętać. Szal przecudnej urody i zwijanie mi tu wcale nie przeszkadza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubiłam panią Irenę Kwiatkowską. Kobieta legenda, genialna aktorka.
    Szal śliczny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam w Ustce w czasach kiedy jeszcze ławeczko nie było...
    ładny wzorek walnęłaś na szaliku Basiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, pozdrów ode mnie Irenkę następnym razem. jagódka bardzo lubiła ja odwiedzać.
    Szal jest boski, ale te rękawiczki tam poniżej... MASAKRA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny szal. W Ustce jeszcze nie byłam, jeśli kiedyś będę to poszukam tej ławeczki i pani Ireny. Coraz mniej aktorów takiej klasy.
    Jeśli kiedyś zajrzysz do Łodzi, to zapraszam na ławeczkę do pana J.Tuwima :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super szal. bardzo fajna chusta ten wzór czeka w kolejce tez u mnie.;) Bedzie z niego nastepna chusta

    OdpowiedzUsuń