niedziela, 27 września 2015

Nasze wędrowanie !


Cudowne niebo , niebieskie niebo, po którym płyną obłoczki. Słońce, troszkę autek na drodze. Jednak nie ma oszołomów , którzy muszą wszędzie dojechać minutę wcześniej. Miła jazda.
Są miejsca, które  mogę odwiedzać często.
Jest to Darłowo, Darłówko , kanał a nad nim pyszne wędzone rybki i rybacy filetujący za darmochę świeżo zakupione rybki - zdjęć niestety nie ma , ale wędzona rybka jest !
Jest to morze - tym razem spacer nad morzem w Rusinowie

nad morze  idzie się dróżką przez las, rozstawione są na niej tablice dydaktyczne, ciekawe !

piękne słońce i Ślubny robiący mi zdjęcia
oj, brzydko, tam nie wolno wchodzić, na tę wydmę doprowadziła mnie ścieżka wydeptana przez wczasowiczów

z wydmy miałam śliczny widok  na morze, Ślubnego też uwieczniłam

weszłam do lasu, ale były tam tylko "niepotrzebne grzyby", zresztą gdzie ja chciałam  grzyby zbierać? do torebki?

Jest to Jarosławiec - spokój, cisza, mało wczasowiczów. Jak zawsze przyjemna chwilka w porcie rybackim.



Dokończyłam chustę. Nici dużo nie miałam , ale chusta jest takiej wielkości , że wiązać ją można .




6 komentarzy:

  1. Dobrze tak powędrować :) Chusta imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory;)Mojej córce bardzo by sie spodobała;)
    Piękna chusta;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie,też chciałabym tak powędrować :)
    Chusta rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Morze ma w sobie magię, zawsze z radością wraca się w tamte strony, zwłaszcza teraz gdy jest dużo luźniej i spokojniej. Chusta fajniutka. Dopatrzyłam też ciekawą kolekcję wokół chusty, szabelki itp. To klimaty mego syna, w domu już muszę szukać miejsca na jego kolejne zabawki

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne widoki na nasze morze...o tej porze cudnie tam. a Ty jak zawsze uśmiechnięta i pełna weny twórczej. Chusta ma piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. fenomenalna jest ta chusta ... ja nie mam cierpliwości do takich dużych projektów ;)

    OdpowiedzUsuń