piątek, 18 września 2015

Rękawice do kompletu !

Czapeczką się już chwaliłam . Dzisiaj pokazuję rękawice do kompletu .
Dawno już nie robiłam i nie nosiłam rękawic z jednym palcem, królowały mitenki ( teraz też mam w planie takowe).



Do zimy przygotowana jestem !

Jeszcze w zeszłym tygodniu dostałam prezencik od Kasi 

Kasiu, dziękuję ! Serwetek takich jeszcze nie miałam. Choineczka śliczna, a święta już tuż,tuż. Jajeczko jest ślicznie ozdobione serwetką. Kasiu mam rację,że druga strona ozdobioną jest tą samą serwetką tylko drugą jej warstwą?

11 komentarzy:

  1. Piękny komplet, i pozazdrościć zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplecik, mrozy Ci już nie straszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, widzę, że zima może być mroźna, sweterek, czapka, rękawice. NOOOO przygotowałaś sie. Sweterek podziwiałam, ale napisze - przecudowny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rękawice, mnie marzną ręce chyba też sobie zrobię takie cieplutkie wełniane. Nigdy nie wiadomo jaka ta zima będzie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. komplet jest super...bardzo podoba mi się ten wzór...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny komplet będziesz miała na zimę :) Ja też długo nie nosiłam rękawic z jednym palcem do czasu aż w bardzo mroźną zimę z lenistwa wydziergałam właśnie takie i stwierdziłam, że jest mi w nich zdecydowanie cieplej niż w rękawiczkach z 5 palcami i teraz dziergam tylko taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet! Pięknie komponuje się ten splot w tym kolorze na czapce i rękawicach.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszlo i tworzy rewelacyjny komplet z czapa :)

    ja tez z tych mitenkowych - pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
  9. super komplecik wyszedł Basiu

    OdpowiedzUsuń