sobota, 19 sierpnia 2023

Świąteczny shaker.

 Kasia Grusza poprowadziła przez tydzień warsztaty bożonarodzeniowe. Przedstawiła 7 propozycji, wszystkie pomysłowe i raczej łatwe. Ważne też jest to, że do zrobienia ich nie potrzebne było posiadanie   kolekcji, wystarczyły resztki, których pewnie każda z nas posiada spore pudełko.

Praca z pierwszego dnia to nieduży (5cm) shaker, kubeczek ze słodkościami. 








By zrobić te shakery zrobiłam zakupy na AliExpress, ale to już pisałam ;-)



 Shaker może być dodatkiem do prezentu, z tyłu można napisać dla kogo ten prezent jest przeznaczony. Można położyć na talerz lub zrobić z niego obrączkę na serwetkę.Ten pomysł z serwetką u mnie się nie sprawdzi, używamy serwetek papierowych. Są takie śliczne.

Oglądałam wszystkie filmy  Kasi z propozycjami świątecznymi, również je komentowałam. Za komentarze dostałam od Kasi jej dwa stempelki z wykrojnikami i dostęp do jednego z jej warsztatów. Jeszcze go nie wybrałam :-)

Hasło przewodnie Kasi warsztatów brzmi "Do grudnia skończę"

13 komentarzy:

  1. Ale super, każdy jeden ekstra, nie sposób wybrac najładniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Każdy inny, bo z resztek robiłam, a mam ich mnóstwo :-)

      Usuń
  2. Gratulacje Basiu, a kubeczki sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Basiu, a kubeczki sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, cudne te kubeczki, no i gratuluję prezentu od Kasi.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te kubeczki świąteczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, miło Cię słyszeć po Twoim "urlopie" od blogowania :-)

      Usuń
  6. Piękne są te stworzone przez Ciebie kubki. Podziwiam ich różnorodność. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainspirowałaś mnie wraz z Kasią. Dzięki Tobie trafiłam na Kasi filmik, a potem oczywiście zamówiłam wykrojniki 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, niestety tam jest sporo fajnych i niedrogich wykrojników ;-)

      Usuń