niedziela, 30 lipca 2023

Oddaj krew.

Rok 2023 w Słupsku jest rokiem Bogusława X. Dzisiaj  odbyło się  popołudnie przed zamkiem.

Oprócz warsztatów, spotkań wszelakich, zwiedzania i występów można było oddać w mobilnym punkcie krew.

 Korzystałam z krwi oddanej przez innych. Sama nie mogę być krwiodawcą, jednak i ja postanowiłam coś zrobić. 

Coś malutkiego.

Z ulotek wrzucanych do skrzynek pocztowych, które wylądowały na stosie makulatury zrobiłam 5 ATC. 


 

Dwie karty zostawiłam pod zamkiem. Jedną dałam kierowcy punktu mobilnego. 


Drugą dałam koleżance, która wolałaby pewnie ATC z owcą i kołowrotkiem lub wrzecionem😉

Po powrocie zrobiłam dwie katy ze spotkania pod zamkiem.Wykorzystałam dzisiaj zrobione zdjęcia i pobrałam plakat z wydarzenia.Jedna będzie dla mnie druga dla Magdy.


Zdjęcie Magdy może nie jest najlepsze, ale pamiątka będzie.

10 komentarzy:

  1. Basiu, super te ateciaki. Podziwiam krwiodawców, ich ofiarność tak często ratuje innym życie. Ja niestety nie mogę oddawać krwi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Korzystałam nie raz z krwi oddawanej przez krwiodawców, Również z takiej oddawanej specjalnie dla mnie. Krwiodawcom należy się wielkie "Dziękuję".

      Usuń
  2. Super pomysł i świetne wykonanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. ATC super. fajne wykorzystanie ulotek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem robić ATC na zawołanie. Muszę mieć temat, który mnie zainteresuje,podpowiedzi widzę najczęściej na ulotkach.

      Usuń