wtorek, 11 lipca 2023

Ruszaj w drogę - ATC

 Ruszaj w drogę to tytuł moich dziesięciu kart.

Te karty zaczęłam robić przed wyjazdem do Wrocławia i takie niedokończone zapomniałam zabrać.

 Zrobiłam mediowe tła, długo je robiłam, a potem jeszcze dłużej je zakrywałam. Jeszcze później chciałam zdjąć koronkę. Zdejmowanie koronki skończyło się podarciem dwóch kart :-)





Widzę, że muszę jeszcze sporo ćwiczyć i nie robić tak dużo kart jednej serii. Te jednak rozpoczęłam dawno i chciałam je dokończyć.

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Kochany Anonimie szkoda, że się nie podpisałeś :-)

      Usuń
  2. Basiu fajne te Twoje ATC ja się nawet za nie nie zabieram bo i po co mi to ??? A wiem żebym wsiąkła na dobre. Ale jak Tobie się spodobało to tworzenie ATC to rób ile wlezie!! To nic że tyle ich jest z jednej serii, ale żadne się nie powtórzyło i to najważniejsze !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję.
      Ja nie wiem "po co mi to" :-))) Będę robiła dalej, ale seria będzie krótsza, najwyżej pięć i tylko na wyzwania. Może się uda.
      miłego tygodnia

      Usuń
  3. Świetne są! ja kocham ateciaki i każdymi się zachwycam. Jak będziesz miała kiedyś ochotę na wymiankę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Oczywiście, możesz sobie wybrać którego chcesz, włożę w kopertę i będzie czekał. Kiedyś go wyślę , ha ha

      Usuń
    2. Super! każda jedna karta jest piękna, ale jak mogę wybrać to tą 3 z autkiem i globusem :) Bardzo dziękuj

      Usuń

    3. Ta z globusem, autkiem i napisem "pokaż na co cię stać" jest Twoja ;-)

      Usuń
    4. Bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karty są wspaniałe:) Co za cudna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karty. I w dodatku takie motywujące. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zaszalałaś z ATC :) uważaj bo to uzależnia :). Super są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już się uzależniłam, bo papiery i grafiki oglądam pod kątem atc ;-)

      Usuń