sobota, 20 maja 2023

Media i ja po raz drugi :-)

 Musiałam się przełamać i  coś zmediować. Do tej pory sama, nie na warsztatach mediowałam tylko płaskie powierzchnie. Okładki notesów lub inne płaskie dekory.

 Tym razem na warsztat wzięłam słoik.


 Troszkę drewienek, ramki, kwiatki, mieszanina farb ( tych mam mało), woski i wyszło co wyszło.

Najpierw słoik był  granatowy.

potem zmieniłam mu troszkę kolor


 

 Pobawiłam się różnymi mediami i na koniec wyszło to :-)


 Mam fajny słoik na pędzle. Szkoda tylko, że nie zostawiłam go w granacie. Ten ostateczny kolor też jest ładny, tylko zdjęć nie umiem zrobić.

8 komentarzy:

  1. Jakie to ładne ! Nazwa tej techniki jest trochę dziwna, ale fajne Ci wyszły pojemniczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono. Okazuje się, że czasami potrzeba troszkę wiary we własne zdolności ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. W pierwszej chwili przyszło mi na myśl, że przypomina mi to dziuplę ptasią :D. Ale i tak wyszło cudownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest pomysł, ptaszki, jakieś gałązki i rzeczywiście można ozdobić pojemnik jak ptasią budkę.
      pozdrawiam Karolino.

      Usuń
  3. Mnie się tam podoba , ten grantowy najmniej . Kiedyś też zmediowałam słoik do dziś mam z niego wazonik, ale doszła do wniosku że to jednak nie moja bajka. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że kolor zmieniłam przed pokrywaniem woskiem ;-) Wciąż szukam jakiś prac, które zainteresują moje koleżanki z grupy rękodzieła na Uniwersytecie trzeciego wieku, może tym razem się uda.
      miłej niedzieli Aniu

      Usuń
  4. Ostateczna wersja podoba mi się najbardziej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń