czwartek, 18 maja 2023

Gwiazdka i okładka

 Gwiazdka i okładka to już ostatni dzień warsztatów.




Okładka zeszytu na zapiski, który Ewa  nazwała sennikiem, to warsztat na który czekałam z niecierpliwością.




 

 

 

Na drugi dzień w czwartek jechaliśmy już do domów.

W sierpniu następne warsztaty w Trzęsaczu, wybieram się tam,mimo że Ewa nie chciała zdradzić nam tematu warsztatów. 😉 

Dzisiaj Ewa Mrozowska ogłosiła na fb temat  warsztatów sierpniowo-wrześniowych.

Mchy, paprocie, grzyby - będzie zielono, będzie leśnie.

10 komentarzy:

  1. Ale cudne prace. Zazdroszczę tych warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Takie warsztaty to ogrom pracy w ciągu jednego tygodnia, ale równocześnie bardzo rozleniwiają. Robię mniej prac własnego pomysłu.

      Usuń
  2. Piękne prace, Basiu, bardzo artystyczne. Okładka to już naprawdę wyjątkowa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu.
      Po zrobieniu okładki zmieniłam zdanie na temat spękań, już mi się podobają ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Fantastyczne prace. Przekaz obu prac jest wzruszający. Tak, sięgajmy wysoko i śnijmy pięknie. Idealny sennik, pamiętnik...mega inspirujący. <3 Pozdrawiam, miłego czwartku. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły Ewy Mrozowskiej zawsze mnie pobudzają do działania, chociażby do odwzorowywania jej prac na warsztatach. Bardzo mocno też mnie inspirują.
      pogodnego dnia :-)

      Usuń
  4. Basiu super że wzięłaś udział w tych warsztatach. Świetne prace powstały z motywem księżyca, bardzo mi się podobają i te dzisiejsze, Niesamowita jest ta gwiazda i okładka do sennika. Mnie nigdy nie wyszły takie świetne spękania, chyba tez powinnam się udać na warsztaty z Ewą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Warsztaty z Ewą na pewno nigdy nie zaszkodzą, ha,ha.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne prace, okładka rewelacyjna, gwiazdka urocza, jak to gwiazdka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń