piątek, 18 listopada 2022

Niespodzianka 2022 po raz pierwszy

 Olga przyzwyczaja nas, tzn uczestniczki jej niespodziankowego projektu, do trudniejszych prac. Zaczęłyśmy od kartki. Prac będzie 8.

Na te warsztaty zapisujemy się w ciemno, kupujemy kit i dopiero  kilka dni przed warsztatem Olga pokazuje co będziemy robić. 

Na poprzednich warsztatach w 2020r. robiłyśmy To i To i To i jeszcze To i To. Największy projekt duży bardzo exploding box z albumem jest do tej pory w pudełku, nie ruszyłam jeszcze papierów. A jak pomyślę ile resztek z tego projektu powstanie :-)

Olga cierpliwie, po raz kolejny na swoim warsztacie pokazywała jak zrobić kwiatki  z foamiranu.

 Kwiatki już umiem  robić dlatego nie  robię prac w czasie trwającego warsztatu. By kwiatki były ładniejsze potrzebna mi tylko praktyka, więcej praktyki :-)





Zauważyłyście, że jest problem z logowaniem przy pisaniu komentarzy. Ostatnio wszystkie moje odpowiedzi na komentarze usunęłam, bo pojawiłam się jako "anonimowy".

Dziękuję za wasze wszystkie  komentarze, Miło jest czytać, że moje prace się podobają.

11 komentarzy:

  1. Basieńko, bardzo podoba mi się ta kartka, świetnie uchwyciłaś zimowy klimat. Kwiaty perfekcyjne.
    Problem z komentowaniem zauważyłam od dawna, dlatego często nawet się nie loguję, tylko wstawiam komentarz jako anonim i po prostu się pod nim podpisuję.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, chyba pamiętasz, że to pomysł Olgi, ja go tylko odwzorowałam. Jednak karteczka bardzo pracochłonna i więcej takich nie będzie :-)
      Gdy widzę komentarz od Anonima, zaraz patrzę, czy to nie Ty, można się przyzwyczaić
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Zauważyłam, że sporo kochanych blogerek pisze jako anonim i się podpisują...cóż to znowu się dzieje.... Za dużo kombinują na tym blogerze...niech to naprawią, bo się pogniewamy. ;D Bardzo piękna praca, zdecydowanie powinnaś być z siebie dumna. Kwiaty, barwy, nastrój zimowy, naprawdę czarująco, przepięknie. :)Pozdrawiam i życzę miłych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to nie denerwować się. I chyba się nie będę obrażać ;-))), bo lubię blogi.
      Dziękuję za pochwałę i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękna kartka, jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie , puchato i mroźno:) Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te Twoje kartki no i kwiatki, takie warstwowe . Podziwiam Cie za te KITy . Ale kartki to chyba nie moja bajka. Robię ale przyjemności nie mam z tego żadnej !! A na warsztatach tylko oglądam musze mieć zdecydowanie więcej czasu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwałę.
      Ja robię kartki kiedy mam ochotę, w Trzęsaczu zrobiłam tylko jedną, a proponowanych było 10.
      Pozdrawiam, miłego tygodnia

      Usuń
  6. Basiu, kartka jest wyjątkowa. Takiej wielowarstwowej jeszcze nie robiłam i chyba nie zrobię bo mnie przeraża wycinanie elementów i ułożenie takiej kompozycji (nie mów nigdy nigdy). Kwiatki przepiękne. Oj tak, Olga cierpliwie tłumaczy co i jak zrobić.
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      W jednym miejscu karteczka na 7mm kostek, a jeszcze papier. Wycinać coraz mniej lubię, ale nie przerzucę się na wykrojniki, bo wycinanek mam na lata.
      miłego dnia Danusiu

      Usuń