czwartek, 3 listopada 2022

2 x kartka dla Matyldy.

 Dla Matyldy, a właściwie dla jej rodziców robiłam już kartki z okazji narodzin. Matylda za kilka dni będzie chrzczona. Zrobiłam dwie kartki, jedną od dziadków, drugą od pradziadków.Cięłam jedną kolekcję ( Paper Heaven),postarałam się by specjalnie tego na kartkach nie było widać.

Pierwsza, sztalugowa do koperty.

 




Druga w pudełeczku.



Zaczynam wykorzystywać papier z Actiona. Ta w pudełeczku błyszczy się dzięki właśnie papierowi z Actiona.
 

5 komentarzy:

  1. Basiu super kartki powstały i świetnych papierów użyłaś. Nie widać na nich że pochodzą z tej samej kolekcji. Mam nadzieję że Matylda jak dorośnie będzie ja nadal podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, idealne jako pamiątka Chrztu Świętego. Matylda w przyszłości, a teraz jej rodzice na pewno będą zadowoleni z tak pięknej pamiątki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki! Embosing na tekturkach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie obie kartki wyglądają, Basiu.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń