poniedziałek, 7 listopada 2022

Co zostało z Kitu

 Po oklejeniu wszystkich 5 kartek zostało bardzo dużo papierów i wycinanek.

Baz mam sporo zrobiłam więc dwa czekoladowniki.






Reszta kartek (9) jest oklejona tylko z przodu. Są to małe karteczki 10,5x14 cm.
 

Nie widać wszystkich karteczek, pokażę je oddzielnie :-)






A na koniec jeszcze jedna kartka, tym razem piramida.

Zostało kilka wydawałoby się do niczego nie  potrzebnych skrawków papierów, zrobiłam z nich karteczkę, piramidkę. Nie jest wcale taka malutka, baza zrobiona jest z kwadratów 10x10 cm.





Sama nie mogę uwierzy
ć, że KIT wykorzystałam do ostatniego skrawka papieru. Zostały tylko wycinanki :-)

4 komentarze:

  1. Prześliczne te kartki. I od razu wyczuwa się, że święta tuż tuż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się raz udało komplet papierów użyć do ,,ostatniego skrawka,, ... Ty Basiu ,,wyciskasz,, z kitów tyle ile się da. U Ciebie można podziwiać sporo wspaniałych prac z papierów, które zostały po warsztatach, kartki, czekoladowniki z wykorzystaniem kawałków ..... nic się nie zmarnuje. Kartki piękne, piramidkę już mam na swoim koncie, potwierdzam, nie jest wcale malutka ale warto ją zrobić bo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu podziwiam Cię za ten kIT i że wykorzystałaś z niego wszystko. Świetne czekoladowniki powstały, zresztą tak jak i ostatnia kartka piramidka. Zawsze mi się wydawało że cena kitu jest znacznie wyższa niż gdyby kupić wszystko osobno, ale jak się wszystko wykorzysta co do ostatniego skrawka to chyba wcale tak drogo nie wychodzi.
    Pozdrawiam i podziwiam co stworzyłaś !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, świetnie wykorzystałaś każdy skrawek kitu, a piramidka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń