niedziela, 23 sierpnia 2020

Sierpniowa kartka u Ani . O jak owad.

W sierpniu kartkę na wyzwanie Ani, w otoczeniu kropek i żółtego koloru zdobi słonecznik .


Ostatnio wierna jestem papierom ScrapBoysów. Do tej kartki wykorzystałam wycinane elementy z okładki kolekcji Sunny Village.
Obejrzałam też live Anny Labieniec dla ScrapBoys Friends i się nim zainspirowałam.


Do tej kartki pofarbowałam koronkę na żółto i potem dokładnie  przykryłam ją innymi elementami 😀

Jak nic moja kartka pasuje na wyzwanie "O jak owad"
Na kartce jest motyl i pszczoła 


11 komentarzy:

  1. Moje ulubione słoneczniki, a tak w ogóle mój ulubiony kwiat nazywa się "żółty" ;) Pozdrawiam wieczorno-niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, ja nie mam ulubionego koloru kwiatów. Moje ulubione to bzy i tulipany w każdym kolorze.
      Miłego tygodnia.

      Usuń
  2. Bardzo bogata kartka. Ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ się na niej dzieje, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak nakleiłam, że pudełko jest potrzebne :-)

      Usuń
  4. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie KartkowegoABC:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu piękne kartka. Słoneczniki są maga. Robisz piękne kartki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jednak te słoneczki zakupiłam gdzieś w sklepie :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczna 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 😉 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpowiedzUsuń