wtorek, 18 sierpnia 2020

Czekoladownik i inne kartki.

 Często wydaje mi się, że resztka papierów jest bardzo mała i na nic nie starczy.

Z takich resztek kolekcji Loveland ScrapBoysów zrobiłam czekoladownik. 


Zostało jeszcze sporo małych kawałków 😏. Dokończyłam więc kartkę twist pop up, którą pokazywałam tutaj

Zdjęcia ściągnęłam od Elizy, bo moje były bardzo niewyraźne.



 

Wśród resztek był jeden cały papier z małej kolekcji. Powstała więc kwadratowa kartka.



I to jeszcze nie koniec. 

Ta kartka miała być prosta 😏,bez warstw, bez ozdóbek. Wyszła jak widać 😊




20 komentarzy:

  1. Piękne są. Ja nawet z całości nie umiałabym takich zrobić, a co dopiero z resztek. Pozdrawiam w pochmurny u mnie poranek. Zapowiada się chwila wytchnienia od gorąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      My też czekamy na deszcz, kwiaty na balkonie mimo częstego podlewania "padają"

      Usuń
  2. Basiu, świetnie wykorzystałaś resztki papierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Basiu, a ten ptaszek z kwiatkiem w dzióbku jest magiczny :) Powodzenia na warsztatach w Trzesaczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę nieskromna, ale mnie też podoba się ptaszek z kwiatkiem :-)
      Do Trzęsacza jeszcze ponad tydzień, ale już zaczynam się pakować.

      Usuń
  4. Basiu podziwiam bardzo. Z tych resztek powstały świetne prace. Szacun wielki za te wycinane elementy wyszło rewelacyjnie . Zresztą podziwiam od dawna Twoje ogromne postępy w pracach z papieru. To już poziom mistrzowski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, to jednak sporo Ci wyszło z resztek :).

    Wszystkie prace są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, same piękne prace, zachwycam się i ogromnie podziwiam, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, dużo tych resztek było, że takie piękności powstaly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były paski i wycinane elementy, pozostałości po albumie;-)

      Usuń
  8. Piękną serię kwiatowo-ptaszkową stworzyłaś. To jest dowód, że warto chomikować różności.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wszystkie kartki są z tej samej kolekcji, dodałam tylko kilka kwiatków, w tym dwie róże zrobione przeze mnie.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. kartka dotarła! nie musiałaś Basiu wysyłać, jest cudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń