środa, 12 sierpnia 2020

PakujęDoSwojego

ja pakuję do torby od Elizy 😘
 
Dostałam od Elizy  świetną patchworkową kolorową torbę na zakupy
Brałam udział u niej na blogu w rozdawajce. Byłam druga na liście chętnych i niestety ostatnia. 
Obie dostałyśmy prezent :-)

Moja torba wygląda tak.



W torbie znalazłam też malutką kosmetyczkę z nieprzemakającego materiału, pachnące piwoniami świeczki i kawę, którą zaopiekował się Ślubny :-)



 
 
 Jakiś czas  temu przez blog "Z szafy od żyrafy" trafiłam na Kampanię społeczną "Pakuję do swojego"
  Akcja #PakujęDoSwojego rozwinęła się również na fb

Staram się nie brać w sklepach foliowych woreczków, mam zawsze w torebce swoją torbę na zakupy, gdy idę po owoce zabieram pojemniki.

Jak zdobyć woreczek?
Można go kupić, uszyć samemu z płótna, firanki lub otrzymać do innej osoby

To nie jest łatwe, tak zrobić zakupy, by nic nie zapakować w folię, ale gdy  uda mi się zrezygnować w czasie zakupów z 2-3 foliowych woreczków, to już jestem zadowolona.

Idę po zakupy



22 komentarze:

  1. Też lubię mieć siatkę przy sobie, łącznie z tym że w podróże zabieram opakowania wielokrotnego użytku na różne przegryzki. Jakoś nie lubię za bardzo foliówek, ale jeszcze nie zrezygnowałam z nich całkowicie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nawet zapasowa maseczkę noszę w plastikowym co prawda, ale wielokrotnego użytku pudełku :-)

      Usuń
  2. Super ta torba, Basiu.
    Czasem zdarza mi się coś spakować do foliowego woreczka, ale na zakupy chodzę zawsze z zapasem swoich toreb i siatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ale często przy straganie nim wyjmę własne opakowanie mam już np jagody w foliowe torebce ;-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, torba jest bardzo dokładnie odszyta :-)

      Usuń
  4. Dostałaś super torbę :).

    Może rozdanie było mało nagłośnione, bo przecież torba jest fajna, to na pewno byłoby więcej chętnych...

    Ja już od dawna noszę swoją torbę na zakupy.
    Niektóre rzeczy jeszcze pakuję do woreczków ale w domu nie wyrzucam ich tylko ponownie wykorzystuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość o rozdawajce wisiała u mnie na blogu od pierwszego dnia po jej ogłoszeniu przez Eliza.
      Ostatnio zakupy robił Ślubny, w domu mam sporo filiówek ;-)

      Usuń
  5. Jak bym się nie starała, to foliówki i tak mnożą mi się w domu bez opamiętania :( A też już od jakiegoś czasu mam torby na zakupy wielokrotnego użytku.
    A prezenty bardzo fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, wygląda na bardzo pakowną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo pakowna, a do dżinsowej sukienki bardzo pasuje :-)

      Usuń
  7. Im więcej takich osób dbających o środowisko - tym lepiej dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, gratuluję wygranej ... fantastyczna torba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak dokładnie uszyta, zapięcie, podszewki, kieszenie - super.

      Usuń
  9. Świetne prezenty:).Torba na zakupy to teraz absolutne must have.Też staram się pamiętać o zabraniu toreb i woreczków na zakupy a jeżeli już wezmę folię,to wykorzystuję ją dalej jako worek na śmieci czy w innym celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że torby które są degradowalne są troszkę za drogie.

      Usuń
  10. Torba jest rewelacyjna, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze Basiu 😲 nawet nie wiedziałam, że są takie akcje 💕
    To ja "pakuje do swojego" od lat, a nawet pakują inni dzięki mnie hihi
    Zresztą teraz w pracy też z kursantami tworzymy eko torby.
    Dbajmy o nasz piękny świat.
    A torbę wygrałaś energetyczną i piękną.👌🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam o twoich uszytkach często.
      Na fb nie bywasz często więc na tę akcję nie trafiłaś.Ja mam więcej czasu na nic nierobienie
      ściskam serdecznie

      Usuń