sobota, 4 kwietnia 2020

Wielkanocna w kaształcie jaja :-)

W przyszłym roku będę miała dużo kartek wielkanocnych do wysłania. Tak jak wiele z was i ja nie wysyłam w tym roku kartek. Podzwonimy, pogadamy, złożymy życzenia telefonicznie.

Powstała właśnie  nowa karteczka.
Jak ją zrobić pokazała Ula na livie który przeprowadziła dla Świrów Rękodzieła. Ja tylko live obejrzałam, a do robienia kartek zabrałam się dopiero wczoraj .
W tej kartce zaciekawiła mnie baza kartki, oprócz kształtu który wykorzystujemy  tylko w okolicach wielkiej nocy Ula zaproponowała mediowe tło.
A więc pasta strukturalna, maska i oczywiście farbki (mgiełki tzn wszystko co koloruje i co mamy w swoich zapasach)
Nie oszczędzałam na farbkach, moje tło jest bardzo zielone.


21 komentarzy:

  1. Cudna!!! W pięknych kolorach:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna wiosenna, świąteczna, sielska kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i taka bogata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyszła na bogato i obszernie. Będę musiała pudełko do niej zrobić.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Fantastyczne jajeczko Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zieleń jest pięknym tłem. Bardzo ładna i pogodna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu piękno tło Ci wyszło. Zresztą cała kartka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki,karteczka fantastyczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, pełna kolorów daje radość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bomba, widzę że chłoniesz wiedzę jak gąbka skąd się da. Niedługo będziesz expertem w wielu dziedzinach. Basiu gratuluje że Ci się chce i że są tej nauki świetne efekty. Jajo ze strukturalną bazą jest rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jestem zażenowana, tyle pochwał, dziękuję.

      Usuń
  10. Super kartka, Basiu. Świetnie to mediowe tło wygląda.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu wspaniałe jest to Twoje tło! Takie bardzo soczyste, jak trawa na wiosnę :)
    Pięknie dziękuję za Twój udział i za to, że Ci się chce! Całusy wirtualne przesyłam!

    OdpowiedzUsuń