sobota, 18 kwietnia 2020

Spotkanie z Mariuszem :-)

Tak, spotkałam się z Mariuszem Gierszewskim wczorajszym popołudniem ale tylko na warsztacie online ;-)
Zakupiłam kit i razem z kilkoma dziewczynami robiłyśmy ze ślicznych papierów Loveland ScrapBoysów album.Na gotowej bazie prosty jak się okazało w układzie album powstawał w bardzo przyjemnej atmosferze. Napisałam prosty, ale wymyślić go i przedstawić osobom które na co dzień nie robią albumów już nie jest zapewne takie proste.
Ze skaleczonym palcem ( wymieniałam ostrze w trymerze) dokończyłam album wieczorem.
Dokonałam kilku zmian, ale album niewiele różni się od tego przedstawionego przez ScrapMena.


Okładkę zrobiłam wg pomysłu Mariusza

Druga strona to też pomysł Mariusza


Tak powinny wyglądać wszystkie strony. Jedna gładka z zawiązywaną książeczką, druga patchworkowa,bo kartka z małego bloczka uzupełniona została fragmentami z dużego zestawu. Na wierzchu ramka z dużego zestawu papierów.
  

Mnie jednak od pierwszej chwili, gdy zobaczyłam patchworkową stronę kusiło, by zrobić kieszonkę.

 I zrobiłam :-)


Tego papieru nie mogłam zakryć. Dodałam tylko kwiaty wycięte z arkusza do wycinania.

I znowu jedna ze stron wg Mariusza.

Na koniec dwie ostatnie strony.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to okrzyk akceptacji;-)
      Ty robisz piękne albumy, ja wciąż przeważnie na warsztatach.

      Usuń
    2. To okrzyk czystego zachwytu, Basiu.

      Usuń
  2. ooooooo rany, cudeńko powstało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Basiu cudny jest, a papiery miodzio!!! Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wszystkie papiery ScrapBoysów podobają mi się, właśnie zamówiłam resztę ich nowości.
      pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  4. Niesamowity album powstał.Świetne te papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album Basiu zrobiłaś. Papieki też śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach cudny kwiecisty album! Przepięknie tworzysz Basiu :)

    OdpowiedzUsuń