sobota, 25 kwietnia 2020

Sal z haftami Marii Brovko - marzec , kwiecień




Tym razem do wykorzystania są dwa hafty. Ja wybrałam ten, który wydawał mi się być łatwiejszym.
Wydawał :-)





Już od początku miałam pod górkę.
Po pierwsze zaczęłam wyszywać, gdy pasmanterie zostały zamknięte, musiałam sama dobierać nici.
To jednak nie było najgorsze, do wiwatu dały mi kontury, robione wzdłuż, poprzek i przez środek krzyżyków.
Po trzecie (bo kontury były po drugie) chciałam zrobić z tego haftu kartkę wielkanocną. 
No i się nie udało ;-(  
Żadne jajko mi tu nie pasowało :-)




Jak już jestem z pracą dla Świrów rękodzieła, to pokażę jaką opaskę na włosy na ostatnim livie uczyła robić Ula


Oglądając liva wreszcie zrobiłam sobie opaskę do której zrobienia zabierałam się od dawna.

19 komentarzy:

  1. Mimo wszystko kartka urocza.Haft trudny ale poradziła sobie.Tez mam taką opaskę i lubię ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu mysle ze pomimo tych trudnosci to jestes zadowolona z tego hafciku bo karteczka urocza powstala a opaska dzieki warkoczowi prezentuje sie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato. Widzę ,że dokładnie obejrzałaś moje ostatnie wpisy ;-)

      Usuń
  3. Basiu, widziałam już ten haft u dziewczyn - piękny jest. I Twoja kartka bardzo mi się podoba.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu widzę że nie tylko ja miałam problem z tymi konturami, były pieklaste. Ale i tak Twój zajączek wyszedł super, a kartką jestem zauroczona, i czemu nie wielkanocna , wystarczy dodać napis wielkanocny i jest cudnie. Za opaskę brawo !! Tez oglądałam , ale nie mam potrzeby więc na oglądaniu i przypomnieniu sobie podstawowych wzorów się skończyło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu.
      Chyba dołożę napis, zaraz coś po przymierzam.
      Opaska była mi potrzebna ;-)
      miłego wieczoru

      Usuń
  5. Kartka z takim haftowanym króliczkiem jest piękna i wyjątkowa .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła ci świetnie:-)
    I masz bardzo ładną opaskę, brawo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .
      Miłego dnia, u mnie świeci słonko a przydałby się deszcz.

      Usuń
  7. Kartka wyszła i tak piękna bez jaja ;) To po pierwsze. Po drugie- gratuluję pięknej opaski! Ja ostatnio jestem w sporym "niedoczasie" live będę nadrabiać z opóźnieniem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z tym jajem to oczywiście żartowałam.
      też mam sporo livów do nadrobienie a jeszcze płatnych warsztatów nakupowałam sobie ;-)
      uściski na nowy tydzień

      Usuń
  8. zajączek wyszedł pięknie! brawo :) I świetny pomysł na karteczkę. Bardzo dziękujemy za udział w salu i w warsztacie na warkocz <2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za możliwość brania udziału w tych zabawach.

      Usuń
  9. A mnie się kartka taka włąśnie podoba bez jaja... Śliczna jest! Dziękuję za udział w zabawie :)
    Dziękuję za udział w livie :) Piękną opaskę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wypiescilas tą karteczkę!jest zachwycająca. Ten haft i różyczki absolutnie doskonałe, też taka chce!😭

    OdpowiedzUsuń